تاریخ انتشار: 1395/07/21 02:18
کد خبر: 256216

چند بازیکن سپاهانی مورد توجه مربیان تیم های اروپایی

مدیرفنی آکادمی سپاهان با بیان اینکه در تورنمنت چین از هر چهار تیم یک نوع تجلیل و تقدیر شد، گفت: نتیجه برای چینی ها اهمیتی نداشت و آنها برای اینکه بتوانند خودشان را نزدیک به فوتبال اروپا کنند چنین تورنمنت هایی را برگزار می‌کنند. هزینه این تورنمنت نیز 550 هزار دلار محاسبه شد که بر عهده اسپانسر بود.
چند بازیکن سپاهانی مورد توجه مربیان تیم های اروپایی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امرالله سلطانی در خصوص تورنمنت چین، اظهار کرد: حضور در تورنمنتی که از تیم های خوب اروپایی هستند تجربه خوبی بود امیدوارم ما نیز بتوانیم در آینده برنامه ریزی مناسبی برای توسعه فوتبال پایه داشته باشیم.

وی ادامه داد: اروپایی ها در دل آکادمی شان شبکه استعدادیابی دارند که استعدادیابی را در کل کشورشان مدیریت می کند و حتی شبکه ای منظم در کشورهای صاحب فوتبال دارند تا قبل از اینکه این بازیکنان با استعداد به بازیکنی بزرگ تبدیل شوند با قیمت پایین جذب می کنند در صورتی که در فوتبال ما بودجه ای برای استعدادیابی وجود ندارد.

مدیر فنی آکادمی سپاهان، با بیان اینکه میانگین سنی تیم ما از دیگر تیم ها کمتر بود، ادامه داد: در این تورنمنت 4-5 بازیکن ما مورد توجه مربیان تیم های اتلتیکو مادرید و وردربرمن قرار گرفتند و به اذعان آنها تیم ما فوتبالی هجومی و شناوری را انجام داد. از  بچه ها  راضی ام زیرا در حد وسعشان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در این تورنمنت از هر چهارتیم یک نوع تجلیل و تقدیر شد، افزود: نتیجه برای چینی ها اهمیتی نداشت و آنها برای اینکه بتوانند خودشان را نزدیک به فوتبال اروپا کنند چنین تورنمنت هایی را برگزار می کنند هزینه این تورنمنت نیز  550 هزار دلار محاسبه شد که بر عهده اسپانسر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzajo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شش پادشاه در یک اقلیم / بازگشت زوج مخوف