تاریخ انتشار: 1395/04/24 18:38
کد خبر: 273885

کونته: تری همیشه کاپیتان تیم من خواهد ماند/ هنوز بهترین سیستم را برای بازی چلسی انتخاب نکرده‌ام

سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی در اولین کنفرانس خبری‌اش در این تیم تأکید کرد که جان تری همچنان کاپیتان آبی‌پوشان خواهد ماند.
کونته: تری همیشه کاپیتان تیم من خواهد ماند/ هنوز بهترین سیستم را برای بازی چلسی انتخاب نکرده‌ام

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / اولین کنفرانس خبری آنتونیو کونته، سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد و سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا به سؤالات خبرنگاران درباره برنامه‌های او در غرب لندن پاسخ داد.

کونته در پاسخ به سؤالی درباره اینکه جان تری - مدافع 34 ساله چلسی که در ماه می پس از معرفی کونته به‌عنوان جانشین مورینیو قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد - برای تیم او چه نقشی ایفا خواهد کرد به خبرنگاران گفت: جان تری قراردادش را به‌عنوان یک بازیکن تمدید کرده است، نه نقشی دیگر. او کاپیتان تیم ماست و یک بازیکن فوق‌العاده. تری شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و بازیکنی با کاریزماست. من می‌خواهم با جان صحبت کنم، چون او باشگاه را به خوبی می‌شناسد و نسبت به این تیم تعلق خاطر دارد. به‌نظر من تری برای چلسی بازیکن مهمی است. همه بازیکنانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من برای انتخاب 11 بازیکن ترکیب اصلی به عملکرد آنها در تمرینات نگاه می‌کنم. جان تری کاپیتان است، چه بازی کند و چه بازی نکند. او همیشه کاپیتان تیم ماست.

سرمربی پیشین یوونتوس در ادامه به نقشی که در تمدید شدن یک ساله قرارداد تری با چلسی داشت، اعتراف کرد کرد و گفت: جان تری برای من، باشگاه و هواداران بازیکن مهمی است. همه ما این تصمیم را در کنار هم گرفته‌ایم و من بسیار خوشحالم که چلسی با تری قراردادی جدید بسته است. من چند بار با او صحبت کرده‌ام و مهم‌ترین چیز این است که او قراردادی جدید بسته و از این کار خوشحال است.

کونته سپس به سؤالی درباره برنامه‌های تاکتیکی که برای بازی تیمش در فصل جدید در نظر گرفته است پاسخ داد و گفت که هنوز بهترین تاکتیک را برای آبی‌پوشان شهر لندن انتخاب نکرده است.

وی عنوان کرد: معمولاً زمانی که من به یک تیم جدید می‌روم، می‌گردم و بهترین پست را برای بازیکنانم انتخاب می‌کنم. زمانی که مربی ایتالیا بودم، دوست داشتم بگویم که مربی مانند یک خیاط است، خیاطی که باید بهترین پیراهن را برای تیمش بدوزد. وظیفه مربی این است که شخصیت و استعدادی را که تیمش دارد، در نظر بگیرد و براساس آنها تصمیم‌گیری کند.

کونته افزود: در گذشته من کارم را در ابتدای فصل‌ها با یک ایده آغاز می‌کردم و در طول فصل آن را تغییر می‌دادم، چون می‌دیدم که آن سیستم مناسب بازی تیمم نیست. الان هم می‌گویم اینکه در چلسی با سه مدافع بازی کنم یا چهار مدافع مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که تیم روحیه خوبی داشته باشد و به شیوه‌ای مناسب سازمان‌دهی شده باشد. من فکر می‌کنم که بازیکنان چلسی جای زیادی برای پیشرفت دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mddaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نقص فنی باعث عدم پخش بازی گسترش فولاد شد

آرژانتین صدر نشین / ایران اول آسیا و سی و نهم جهان
جدیدترین رده بندی فیفا اعلام شد؛