تاریخ انتشار: 1395/04/24 19:41
کد خبر: 273871

استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند

اگر چه به نظر می رسید فصل جدید لیگ برتر برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می تواند یک فصل خوب و ایده آل باشد اما گویا خود این ها دوست ندارند این گونه باشد.
استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید هر یک به نوعی سعی داشتند تا در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر خود را جذب نمانند و در این خصوص نیز تا حدودی موفق عمل کردند .

استقلال حتی صندلی داغ مربی خود را به منصوریان سپرد تا با نگاهی تازه لیگ را شروع کند و با جذب بازیکنانی هم چون کاوه رضایی، بختیار رحمانی، آرش افشین و... توانست نگاه ها را بسوی خود جلب نماید.

رحمانی

 

از سوی دیگر پرسپولیس نیز با حضور برانکو بر روی صندلی مربیگری تا حدود زیادی در این خصوص آرامش بیشتری داشت و توانست بازیکنانی هم چون علیرضا بیرانوند و وحید امیری و تنی چند دیگر هم به خدمت بگیرد تا با خیالی آسوده به استقبال فصل جدید برود.

اما نکته اینجاست در حالی که همه چیز خوب پیش میرفت؛ ناگهان فرزاد مجیدی با گفت و گویی که انجام داد، استقلال را به کانون توجهات تبدیل کرد و سخنانی را گفت که برای هر تیمی می تواند ویران کننده باشد چه رسد به استقلال که کوچکترین حرفی در موردش می تواند موجی از شایعات را بوجود بیاورد.

سخنان مجیدی چه بخواهیم و چه نخواهیم حاشیه هایی را برای استقلال بوجود آورده است تا این تیم نتواند با تمرکز کافی مسابقات را آغاز نماید و این همان خود زنی بود که دیروز نیز اشاره ای به آن داشتیم و اعلام کردیم استقلال دارد خودزنی می کند و این برای تیمی که این فصل را می خواهد طوفانی آغاز کند اصلا نمی تواند مناسب باشد.

 

طارمی

از سویی دیگر پرسپولیس نیز تا همین چند روز قبل حتی با وجود رفتن رامین رضاییان و مهدی طارمی، باز هم با آرامش کار خود را دنبال می کرد و مشکل چندانی نداشتند اما معلوم نیست که چرا دوباره خبر از حضور مهدی طارمی به پرسپولیس را بر سر زبان ها انداخته اند و دلیل این کار جز این که این تیم را وارد فاز جدیدی از حاشیه ها کند ، عایدی دیگری نخواهد داشت.

به هر حال استقلال و پرسپولیس این روزها برای خود و از درون خود حاشیه درست می کنند و معلوم نیست منافع این گونه رفتارها را عاید چه کسی خواهد شد و فقط باید افسوس به حال هوادارانی خورد که شب و روز در فکر این تیم هستند.

نویسنده: نادر دارستانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z66zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی به پرسپولیس بر می گردد؟