تاریخ انتشار: 1395/07/24 12:52
عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر را بشناسید
کد خبر: 255620

پیکان و صنعت نفت، پرکار در دفاع و حمله

دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در بازی هفتم و هشتم خود گل های زیادی را رد و بدل کرده اند. دو بازی با پنج گل و یک دیدار با شش گل رد و بدل شده حاصل کار این دو تیم است.
 پیکان و صنعت نفت، پرکار در دفاع و حمله

، شاگردان مجید جلالی در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر توانستند 6 بار گلزنی کنند و البته در این میان 4 بار نیز دروازه خود را باز شده ببینند، پیکانی در حالی در دو بازی اخیر به دو پیروزی مشابه سه بر دو در برابر نماینده های خوزستانی لیگ برتر دست یافتند که تا هفته ششم تنها 4 بار گلزنی کرده بودند و 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده بودند اما آنها این روزها عدد 10 را روبروی گل های زده و خورده خود می بینند.

دیگر تیم عجیب لیگ برتری که این روزها هم در دفاع و هم در حمله بسیار پرکار ظاهر شده است تیم صنعت نفت آبادان است، آبادانی ها نیز در بازی هفته هفتم خود در برابر پدیده مشهد به تساوی سه بر سه و در بازی روز گذشته نیز در برابر پیکان به شکست سه بر دو دست یافتند تا آنها نیز در دو بازی اخیر 6 بار دروازه خود را باز شده ببینند و 5 بار نیز اقدام به باز کردن دروازه حریف کنند.

 

بنابراین دو نتیجه سه بر دو و یک نتیجه سه بر سه حاصل بازی های اخیر شاگردان جلالی و دست نشان بود که در هفته های هفتم و هشتم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wynyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان- صبای قم/ گل هم می زنند؟!