تاریخ انتشار: 1395/07/24 13:12
کد خبر: 255613

جهانبخش: ایران بهتر از هلند نیست

بازیکن تیم ملی ایران به مقایسه تیم ملی و هلند پرداخت و ضمن خوشحالی از دو برد تیم ملی، آرزوی همه مردم ایران را صعود پیاپی به جام جهانی دانست.
جهانبخش: ایران بهتر از هلند نیست

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از تلگراف هلند، علیرضا جهانبخش بعد از چند هفته دوری از فوتبال باشگاهی به دلیل مصدومیت، بار دیگر فرصت بازی برای تیم خود را به دست آورده است و می تواند از این هفته برای آلکمار بازی کند. او بعد از دو بازی با تیم ملی، تمرینات خود را با آلکمار از سر گرفته است و می تواند برای تیم خود به میدان برود.

علیرضا جهانبخش درباره دو برد پیاپی ایران در انتخابی جام جهانی و نزدیکی به جام جهانی روسیه گفت: تازه اول راه است. آرزوی همه مردم ایران صعود پیاپی ایران به جام جهانی است، اتفاقی که هرگز قبل از آن رخ نداده است. در هر صورت با تیم هایی بازی داشتیم که در سطح مختلفی نسبت به سطح جهانی هستند. برای مثال الان تیم ملی ایران در رده بندی فیفا از هلند بالاتر است ولی این به این معنا نیست که تیم ملی ایران از هلند بهتر است. در حال حاضر نمی توانیم به صعود به جام جهانی فکر کنیم و خوشحالی را گذاشتیم برای بازی آخر که صعود ما قطعی شده باشد.

جهانبخش قبل از مصدومیت خود توانسته بود نمایش خیلی خوبی در لیگ هلند داشته باشد و امیدوار است در بازی برابر ویتسه آرنهم بتواند بار دیگر نمایش خوبی در ترکیب آلکمار داشته باشد.

او در ادامه گفت: دوران خیلی سختی را طی کردم. برای یک فوتبالیست خیلی سخت است که بازی های تیمش را از دست بدهد. من بیش از 3 هفته مصدوم بودم و 5 بازی رسمی تیم  را از دست دادم و این ناراحت کننده بود.  خیلی دلم برای هم تیمی هایم تنگ شده بود. خوشبختانه می توانم در بازی برابر وستسه از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnany

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای علیرضا جهانبخش بعد از شکست کره + فیلم