تاریخ انتشار: 1395/07/24 13:48
دیدار تیم های فوتبال بانوان آینده سازان و ذوب آهن -اصفهان
کد خبر: 255603

جعفری: فقط می‌دانم سفرمان لغو شده است

سرمربیان دو تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و سیرجان دلیل لغو اعزام این تیم‌های کرمانی به تورنمنت سوئد را نمی‌دانند.
 جعفری: فقط می‌دانم سفرمان لغو شده است

به گزارش فرتاک ورزشی مریم جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم درخصوص لغو سفر دو تیم منتخب شهرداری سیرجان و بم به تورنمنت سوئد گفت: تنها می‌دانم این سفر لغو شده است و دلیلش را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال سوئد از ما دعوت کرد تا در تورنمنت این کشور حضور پیدا کنیم. با توجه به دعوت این کشور قرار بود تلفیقی از دو تیم منتخب شهرداری بم و شهرداری سیرجان در این تورنمنت حضور پیدا کند. این موضوع در شورای برون مرزی بررسی شد و بعد به ما گفتند که این سفر لغو شده است. دلیلش را هم نمی‌دانم.

در این بین سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان همچنان امیدوار است که این دو تیم کرمانی به تورنمنت سوئد اعزام شوند. معصومه جهان‌نجاتی در این باره به تسنیم گفت: قرار بود مهر ماه به دعوت فدراسیون فوتبال سوئد به این کشور برویم و با تیم بزرگسالان این کشور بازی کنیم.

وی افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال هم برای گرفتن مجوز این سفر قرار بود جلسه‌ای را با مسئولان شورای برون مرزی برگزار کنند. گویا این جلسه برگزار نشده و پس از آن شورای برون مرزی با این سفر مخالفت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان ادامه داد: فدراسیون سوئد مجددا اعلام کرده که تاریخ این رقابت‌ها را به تاخیر می‌اندازد تا ما بتوانیم شرایط اعزام به این کشور اروپایی را فراهم کنیم.

جهان‌نجاتی یادآورشد: امیدوارم اعزام تیم منتخب شهرداری سیرجان و بم به سوئد انجام شود. چرا که این فرصت بسیار خوبی است تا بانوان ما رقابت با یک تیم اروپایی را تجربه کنند. بانوان ما می‌توانند با حجاب اسلامی در زمین مسابقات حاضر شوند و فرصتی برای نمایش فرهنگ و اعتقادات ما خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48omol

آخرین اخبار