تاریخ انتشار: 1395/07/24 15:03
کد خبر: 255582

پیغام مهم قلعه‌نویی به آجورلو در آستانه آخرین تلاش برای ماندگار شدن سروش رفیعی

جلسه سرنوشت ساز سروش رفیعی با مدیرعامل تراکتورسازی برای تعیین تکلیف این بازیکن فردا مشخص می شود
پیغام مهم قلعه‌نویی به آجورلو در آستانه آخرین تلاش برای ماندگار شدن سروش رفیعی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سروش رفیعی که هم اکنون به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی حضور دارد، در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با پایان یافتن مدت خدمت سربازی اش، بازیکن آزاد محسوب می شود. این درحالی است که چند تیم مطرح لیگ برتری خواهان جذب رفیعی شده اند اما تراکتوری ها از حالا مذاکره با این بازیکن را آغاز کرده اند تا تکلیفش روشن شود.

 

در این باره امیر قلعه نویی که چندی قبل گفته بود رفیعی را به زور در تراکتورسازی نگه نمی دارد و باید قلبش با تیم باشد، در جلسه ای که روز گذشته با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه داشت، از او خواست هرچه سریعتر تکلیف رفیعی روشن شود. قلعه نویی به این خاطر می خواهد هرچه زودتر تکلیف رفیعی با تراکتورسازی مشخص شود که اگر توافق حاصل نشد از حالا بتواند برای جایگزین وی تصمیم گیری کند و گزینه هایش که احتمالا خارجی هستند را به باشگاه ارائه دهد.

 

بر این اساس آجورلو امشب همراه تراکتوری ها به تبریز سفر می کند و فردا جلسه ای را با رفیعی برگزار خواهد کرد. ممکن است در این جلسه برای تمدید قرارداد توافق حاصل شود. این درحالی است که رفیعی وقتی در اردوی تیم ملی هم بود، در تماس با امیر قلعه نویی از علاقه اش برای ماندن در تراکتورسازی خبر داد اما باشگاه باید توقعات او را برآورده کند.

 

این در حالی است که ظرف روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر توافق رفیعی با مسئولان پرسپولیس شنیده می شد؛ حتی گفته شد رفیعی در تهران جلسه ای با مدیران پرسپولیس داشته است اما از سوی مسئولان باشگاه تهرانی این اخبار تایید نشد تا رفیعی به عنوان اولین باشگاه با تراکتوری ها وارد مذاکره شود.

 

باید منتظر ماند و دید در نهایت ماجرای رفیعی با تراکتورسازی به کجا می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk78p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاید سیدجلال حسینی را به تراکتورسازی بیاوریم