تاریخ انتشار: 1395/07/24 17:34
کد خبر: 255541

پیروزی استقلال خوزستان مقابل ماشین‌سازان در تبریز

تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در خانه ماشین‌سازی به دومین برد فصل خود دست یابد
پیروزی استقلال خوزستان مقابل ماشین‌سازان در تبریز

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار شد که این مسابقه در پایان با پیروزی ۳ بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

مهرداد بایرامی در دقیقه ۳۰ ماشین‌سازان را پیش انداخت، اما علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۳۸ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا دو تیم در نیمه نخست با نتیجه مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم این دیدار، تیم استقلال خوزستان با گل‌به‌خودی دروازه‌بان ماشین‌سازی یعنی مانوئل فرناندز در دقیقه ۵۹ پیش افتاد و سلمان بحرانی در دقیقه ۷۶ گل سوم آبی‌پوشان خوزستانی را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی به دومین پیروزی فصل خود دست یابد.

آخرین و تنها برد استقلال خوزستان در این فصل پیش از این دیدار، در هفته دوم و مقابل استقلال رقم خورده بود.

حبیب گردانی، هادی کاخا و امین قاسمی‌نژاد، بازیکنان ماشین‌سازی با کارت زرد حسن اکرمی، داور این مسابقه جریمه شدند.

 

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه ۲: پاس رو به بیرون پیام صادقیان در شلوغی محوطه جریمه به مهرداد بایرامی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: حرکت انفرادی زهیوی از جناح راست استقلال خوزستان با ضربه فنی این بازیکن همراه بود که گلر ماشین سازی ضربه او را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲۲: ضربه ریباند در پشت محوطه جریمه به صادقیان رسید که شوت این بازیکن از کنار تیرک عمودی دروازه استقلال خوزستان به اوت رفت.

دقیقه ۲۸: شوت پر قدرت صادقیان از فاصله ۲۵ متری پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰(گل اول ماشین سازی): با اشتباه طیبی مدافع استقلال خوزستان، بایرامی روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد تا این مهاجم با یک ضربه تمام کننده گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۸(گل اول استقلال خوزستان): سانتر بیت‌سعید از سمت راست محوطه جریمه ماشین سازی را عاشوری با ضربه‌ تماشایی به گل تبدیل کرد.

 

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه ۵۲: شوت بیت‌سعید از گوشه محوطه جریمه را فرناندز مهار کرد.

دقیقه ۵۷(گل دوم استقلال خوزستان ):  رحیم زهیوی از نقطه کرنر مستقیم قصد بازکردن دروازه ماشین سازی را داشت که توپ به پای فرناندز دروازه‌بان تبریزی‌ها برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۸:شوت پشت محوطه نریمان‌جهان راهی به دروازه استقلال خوزستان نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۷۶( گل سوم استقلال خوزستان): زهیوی پس از چرخیدن در محوطه جریمه ماشین سازی با پاس به عقب بحرانی را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه زمینی این بازیکن به گل ختم شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qygzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین سازی-استقلال، جا به جا شد!