تاریخ انتشار: 1395/07/24 18:51
به بازی دادن به بازیکنان جوان افتخار می کنم
کد خبر: 255519

اسماعیل حلالی: این هِف همان چیزی بود که دوست داشتم

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان معتقد است
اسماعیل حلالی: این هِف همان چیزی بود که دوست داشتم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، اسماعیل حلالی سرمربی تیم فوتبال هف سمنان بعد بازی این تیم مقابل شاهین ماهشهر، درخصوص بازی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: ما کل بازی را از دقیقه یک تا نود در اختیار داشتیم و تدابیرمان این بود که 5 دقیقه اول به گل برسیم و پیش بینی میکردیم که با اختلاف این بازی را ببریم چون در این هفته واقعا سخت تلاش کرده بودیم، بچه ها را از نظر روحی و روانی به یک فرم خوبی رسانده بودیم و سعی میکنیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی افزود: هدف اول ما کسب سه امتیاز و هدف بعدیمان این است که یک فوتبالی بازی کنیم که مردم سمنان برای آمدن به استادیوم از روی دل بیایند و بازیمان تماشگر پسند باشد. از بچه های تیم راضی هستم ولی نیمه دوم یک مقدار احساسی بازی کردیم که این باعث شد به گل دست پیدا نکنیم. سعی میکنم از بازیکنان جوان تیم استفاده کنم چون هدف من این است که یک کار ماندگار انجام دهم برای تیم هف که سالها ماندگار باشد.

خلالی در پایان اشاره کرد: ما بصورت تیمی بازی میکنیم و در تیم ما نفر خیلی تایید کننده نیست و ما چون تیمی بازی میکنیم نفراتی که می آیند و در غالب تیم قرار میگیرند خیلی به کار می آیند و زیاد مشکلاتی بابت تغییراتی که میدهیم نداریم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyn86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی هف سمنان: پاس همدان قدرت برد نداشت
اختصاصی/

رضا آلبوغبیش: بازی فوق العاده هف ما را تحت تاثیر قرار داد
خستگی سبب شد تا ما بازی خودمان را اجرا نکنیم