تاریخ انتشار: 1395/07/24 20:21
کد خبر: 255479

نوری: نتیجه بازی با سایپا عادلانه بود

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی نتیجه دیدار تیمش برابر سایپا را عادلانه توصیف کرد.
نوری: نتیجه بازی با سایپا عادلانه بود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد نوری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از تعطیلات انتظار بیشتری از تیم‌ها نمی‌رود. وقفه طولانی در مسابقات ایجاد شد، البته ما هر روز دو جلسه تمرین داشتیم.

وی افزود: سایپا نیز تیم خوبی بود و در این شرایط کسب یک امتیاز خارج از خانه نمی‌تواند بد باشد، تفکر تیم ما این است که خارج از خانه نبازیم و در دیدارهای خانگی به پیروزی برسیم. در مجموع تساوی امروز عادلانه بود.

نوری درباره دریافت کارت زرد از علیرضا فغانی گفت: حریف یک ضدحمله به‌دست آورد و می‌خواستم از آن جلوگیری کنم که در این شرایط بازیکن حریف نیز مرا هل داد. به‌نظرم داور نباید به من کارت زرد نشان می‌داد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه تیمش با تساوی امروز صدر جدول را از دست داد، عنوان کرد: صدرنشینی در این مقطع از فصل مهم نیست، مهم این است که در پایان فصل چه جایگاهی داشته باشیم. تیم ما روند روبه‌رشدی دارد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه علیرضا فغانی خاطرنشان کرد: من در جریان اتفاقات گشته نیستم. فغانی داور برجسته‌ای است و از افتخارات کشورمان نیز محسوب می‌شود. مطمئنم که هواداران تراکتورسازی در دیدارهای آینده او را تشویق می‌کنند. هواداران ما به‌دنبال پیروزی تیم خود هستند، شاید در این میان چیزی به زبان بیاورند، اما در دل‌شان چیزی نیست. در پایان برای فغانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dadrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامرضا رضایی: مستحق پیروزی مقابل تراکتور بودیم