تاریخ انتشار: 1395/07/24 20:47
کد خبر: 255468

بازیکنانم تراکتورگونه بازی نکردند،رفیعی را به زور نگه نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه اگر سروش رفیعی دلش با ما نیست می تواند برود، گفت: بازیکن را به اجبار در تراکتورسازی نگه نخواهیم داشت.
بازیکنانم تراکتورگونه بازی نکردند،رفیعی را به زور نگه نخواهیم داشت

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سایپا گفت: اصلا بازی خوبی را از بازیکنانم شاهد نبودم و آنها تراکتورگونه بازی نکردند. خدا را شکر می کنم که امروز یک امتیاز را بدست آوردیم و در دقایق پایانی گلی را دریافت نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه گفت: سایپا بازی بسیار خوبی را از خود ارائه داد و من به حسین فرکی تبریک می گویم که چنین تیمی را روانه لیگ کرده است.

قلعه نویی با انتقاد از تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی های مکرر لیگ برای بعضی تیم ها خوب است و برخی تیم ها را دچار دردسر می کند و ما یکی از ان تیم هایی بودیم که تعطیلی به ضرر ما تمام شد و از آن آمادگی کاملی که داشتیم دور شدیم.

وی در خصوص قضاوت فغانی نیز افزود: برای من که مربی تراکتورسازی هستم افتخار بزرگی بود که داور میدان بازی ما فغانی باشد. او المپیک و فینال جام باشگاههای جهان را سوت زده و امیدوارم که بتواند فینال جام جهانی آینده را نیز سوت بزند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: امیدوارم امثال فغانی ها بیشتر شوند تا شاهد حضور داوران کشورمان در بازیهای بین المللی باشیم.

وی در پایان و در خصوص صحبت هایی مبنی بر پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس گفت: سردار آجرلو دو بار با او صحبت کرده و من اعتقاد دارم اولویت اول ما ماندن او در تراکتورسازی است اما اگر دلش با ما نیست ما او را به زور در تراکتورسازی نگه نخواهیم داشت و هر جا که برود برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyn55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم نقی زاده: در خونه به خونه کار راحتی داریم چون بابلی ها فوتبال فهم هستند