تاریخ انتشار: 1395/07/24 21:28
کد خبر: 255452

دایی: شاید ما سعودی هستیم که پنالتی‌های‌مان گرفته نمی‌شود!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی را خوب شروع کردیم، اما پنالتی اشتباه دادیم و با این پنالتی روند بازی تغییر کرد.
دایی: شاید ما سعودی هستیم که پنالتی‌های‌مان گرفته نمی‌شود!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،علی دایی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: اول از همه به همه پرسپولیسی‌ها به خاطر این سه امتیاز مهم تبریک می‌گویم. بازی را خوب شروع کردیم، اما پنالتی اشتباه دادیم و با این پنالتی روند بازی تغییر کرد. در شرایطی که بازی دست ما بود، بعد گل روند تیم پاشید.

اگر پنالتی ما گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد
وی افزود: ما گل نزدیم، ولی پرسپولیسی‌ها راحت گل زدند. در نیمه دوم، همه چیز برگشت و چهار پنج موقعیت خوب برای گل زدن داشتیم، اما یکی از بازیکنان در شش‌قدم نتوانست گل بزند. همان گل می‌توانست جریان بازی را عوض کند. پرسپولیس بعد از دو گلش هم کاری نکرد. مشکلات زیادی گریبانگیر نفت شده است. متأسفانه خیلی راحت علیه ما پنالتی می‌گیرند. اگر پنالتی ما که صددرصد بود، گرفته می‌شد، روند تغییر می‌کرد.

قرار نیست داوران هر طور خواستند علیه ما سوت بزنند
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: از ابتدای فصل شش یا هفت پنالتی ما گرفته نشده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که پنالتی ما گرفته نمی‌شود. نمی دانم ما خارجی هستیم یا سعودی که پنالتی‌های‌مان گرفته نمی‌شود! چطور پنالتی پرسپولیس گرفته شد، اما پنالتی نفت را نگرفتند؟! بعد اینکه پنالتی گرفته نشد، به بازیکنان فشار وارد شد. داور به اکبر صادقی اخطار داد، اما همان خطا را محسن مسلمان مرتکب شد، اما داور اخطاری نداد. قانون برای همه یکسان است، نه اینکه سلیقه‌ای قضاوت کنند. قرار نیست برای ما هر طور که خواستند، سوت بزنند. بعد می‌گویند فلانی چرا درباره داوری صحبت می‌کند. من دوست دارم به داوران بها بدهیم، اما جای من باشید، چطور داور امروز را حمایت می‌کنید؟!

حق‌مان نبود در نیمه دوم گل بخوریم
دایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در نیمه دوم مستحق آن نبودیم که گل بخوریم. بازیکنان ما خوب بازی کرده و تلاش می‌کردند که بازی را عوض کنند، اما متأسفانه توپ‌های ما گل نشد و در عوض پرسپولیس گل زد.

قانون اجازه می‌داد بیشتر از 3 تعویض انجام می‌دادم
وی در خصوص انجام سه تعویض همزمان در آغاز نیمه دوم گفت: اگر قانون اجازه می‌داد، بیشتر از سه تعویض انجام می‌دادم. برخی از بازیکنان در حد خودشان نبودند. من این تعویض‌ها را انجام دادم تا نتیجه را تغییر بدهم. خیلی انگیزه داشتیم تا در این بازی امتیاز بگیریم.

واکنش دایی به سرپرستی خلیلی در تیم نفت
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بحث سرپرستی محسن خلیلی عنوان کرد: من از این جریانات خبر ندارم و باید از مالکان باشگاه این سؤال را بپرسید!

از مدافعان تیمم راضی نیستم
دایی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شکاف زیادی بین مدافعان و هافبک‌های تیمش وجود داشت، خاطرنشان کرد: فیلم بازی را باید با آرامش نگاه کنم و الان نمی‌توانم کامل پاسخ دهم. از مدافعان تیمم راضی نیستم، چون در نیمه اول خوب کار نکردند. باید به تیم سروسامان بدهم تا دیگر این اشتباهات رخ ندهد.

می‌توانیم عدم نتیجه‌گیری را به تعطیلات لیگ ربط بدهیم
وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر گفت: ما نباید شکست را تقصیر تعطیلات بیاندازیم. پرسپولیس هم این وقفه را داشت و تنها فاکتور آنها این بود که ملی‌پوشان آنها بازی کرده و آماده‌تر بودند. ما نمی‌توانیم عدم نتیجه‌گیری را به تعطیلات لیگ ربط بدهیم.

شاید غیر از پرسپولیس هر تیم دیگری بود، بیشتر گل می‌خوردیم. ما در سه بازی گذشته هفت امتیاز گرفته بودیم و روندمان خوب بود، اما وقتی به لیگ بازگشتیم شکست خوردیم. فدراسیون با سازمان لیگ کلک رشتی زد تا یک هفته زودتر تیم‌های لیگ برتری را درگیر جام حذفی کند، در صورتی که به درد تیم‌ها نمی‌خورد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و باز هم می‌گویم نباید شکست را به تعطیلات لیگ ربط دهیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pmmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: هوادار واقعی پرسپولیس به علی دایی توهین نمی‌کند