تاریخ انتشار: 1395/04/25 14:12
کاپیتان پرسپولیس؛
کد خبر: 273769

سخت ترین مسوولیت عمرم را دارم / برانکو را پشیمان نمی کنم

کاپیتان پرسپولیس گفت: وقتی مصدوم شدم ترس برم داشت اما خداراشکر چیز مهمی نبود
سخت ترین مسوولیت عمرم را دارم / برانکو را پشیمان نمی کنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از اردویی پرفشار در اوکراین به ایران برگشت تا آخرین مرحله آماده سازی این تیم در تهران دنبال شود.

اردوی اوکراین با یک اتفاق بد برای پرسپولیسی ها همراه بود و آن اتفاق مصدومیت« سید جلال حسینی» کاپیتان باتجربه این تیم بود. البته این مصدومیت جدی نبود و حسینی خیلی زود به تمرینات برگشت.

حسینی در گفت و گویی با کاپ شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

*خبر مصدومیت شما در اوکراین هواداران تیم تان را نگران کرد.

-بله، آنجا پشت پایم احساس درد کردم و سه چهار روز احساس درد داشتم و به همین دلیل برانکو اجازه نداد تمرین کنم و حتی در بازی های دوستانه بازی نکردم ولی بعد از چند روز همه چیز به شرایط مطلوب بازگشت و به تمرینات اضافه شدم.

*به هرهحال برای شما یک بدشانسی بود که در اولین روزهای حضورتان در پرسپولیس آسیب ببینید.

-بله؛ دقیقا همینطور بود خب فشار تمرینات زیاد بود و من هم نگران شدم. پارسال هم در ابتدای کار با مشکل مصدومیت روبرو شدم و به همین دلیل وقتی در اوکراین درد را در پایم حس کردم ترس داشتم که چطور با این قضیه کنار بیایم ولی خداراشکر چیز مهمی نبود.

*درباره اردوی کیف صحبت کنید!

من کیف نرفته بودم و تصور نمی کردم شرایط آنجا به اینصورت و امکانات آنقدر بالا باشد. شراطی آب و هوایی و امکاناتی واقع خوب بود و بازی های خوب و قلدری را هم انجام دادیم.فکر می کنم بچه ها در آن بازی ها محک جدی خوردند.

تغییرات در خط دفاعی برای پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد؟

باید بپذیریم تغییراتی را داشته ایم.به جز محمد انصاری بقیه مدافعان تیم تازه وارد هستند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند.کار ما سخت است و این را نمی توان منکر شد. ما امسال در سه جام حضور خواهیم داشت.

*عملکرد گولچ را چطور دیدید؟

-آنتونی بازیکن خوبی است و از یک لیگ خوب آمده است ولی بازی کردن در پرسپولیس خیلی تفاوت دارد و این تیم بزرگترین تیم آسیا است.فکر می کنم به آنتونی توضیح داده باشند که به چه تیمی آمده است. ما در اوکراین اردوی خلوتی را پشت سر گذاشتیم و قطعا از فردا که این بازیکن در تهران تمرین کند و هواداران را ببیند درک می کند که به چه تیم آمده است و این تیم چقدر بزرگ است.

*تجربه شما هم می تواند به این مدافعان کمک کند.

-در مرحله اول باید به هماهنگی برسیم. این هماهنگی باید با خط هافبک هم باشد. من هم هر کاری که بتوانم می کنم تا در مسابقات پیش رو بهترین خط دفاعی را داشته باشیم. پرسپولیس در خط هافبک و خط حمله تغییرات زیادی نداشته است اما در بحث دفاعی زمان می خواهیم تا هماهنگ شویم.

*درباره عملکرد بیرانوند چه نظری دارید؟

-خب علیرضا یک بازیکن شناخته شده است و گلر تیم ملی محسوب می شود. من به خود علی هم گفته ام که بازی کردن در پرسپولیسی سخت است و باید خودش را از زیر فشارها خارج کند. هر بازیکنی که بتواند فشارها را کنترل کند موفق می شود.

*درباره بستن بازوبند کاپیتانی این تیم چه نظری دارید؟

-پوشیدن پیراهن این تیم سخت است حالا چه برسد به اینکه بازوبند را هم به شما بدهند.فکر می کنم  برانکو یکی از سخت ترین مسئولیت های زندگی ام را به من سپرد. می دانم بستن این بازوبند چقدر کارم را حساس تر می کند اما می خواهم به گونه ای عمل کنم که  برانکو پشیمان نشود.

*درباره قرعه کشی لیگ برتر چه نظری دارید؟

-قرعه ما سخت است اما وقتی پای یک هدف بزرگ وسط باشد دیگر این مسایل مهم نیست. ما کارمان از هفته اول که با سایپا بازی داریم تا هفته آخر دشوار است.فقط از هواداران خواهش می کنم که تیم را مثل همیشه حمایت کنند.

*خود شما دوست داشتید در بازی اول با کدام تیم روبرو شوید؟

-فرقی نیم کرد. همه تیم ها خوب هستند و در واقع همه بازی ها دشوار است.

*درباره دربی هفته ششم چه نظری دارید؟

دربی همیشه شرایط خاص خودش را داشته است و البته سخت بوده اما ما همه تلاش مان را می کنیم تا روند موفقت های این چند سال پرسپولیس در دربی ها ادامه پیدا کند. تیم استقلال هم مربی جوان و خوبی به نام منصوریان دارد که من خودم با ایشان کار کرده ام و می دانم چه توانمندی هایی را دارند.

*این روزها درباره بازگشت طارمی و رضائیان به پرسپولیس صحبت می شود؛ نظر شما چیست؟

-این مسایل به باشگاه بر می گردد و اجازه بدهید بنده درباره آن صحبتی نکنم.

*در روزهایی که شما در اوکراین بودید محسن بنگر در مصاحبه ای اعلام کرد که منظورش از حرفها و پیام هایی که گذاشته سید جلال حسینی نبوده است.

 

-من با محسن زندگی کرده ام و هنوز هم تلفنی با هم در تماس هستیم. ما اگر حرفی با هم داشته باشیم تلفنی حرف می زنیم و نیازی نیست مصاحبه کنیم.همین الان هم در تماس هستیم و رفت و آمد خانوادگی داریم.برای محسن آرزوی موفقیت دارم.

 

*بعنوان سوال پایانی آیا مسئولان باشگاه نفت با شما تماسی داشته اند و مطالبات تان پرداخت شده است؟

-ممنونم که این سوال را پرسیدید.آنها هنوزتماسی نگرفته اند.شما یادتان هست که ما سال گذشته چقدر سختی کشیدیم. خود من 7 تا 10 درصد طلب سال قبلم را گرفته امو در روزهای اول هم آقای تاج و دیگر مسئولان اعلام کردند که تا نفت مطالبات بازیکنان خود را پرداخت نکند اجازه ورود به مسابقات را نخواهد داشت. من تا الان هم مصاحبه ای نکرده بودم و حالا هم منتظرم تا تماس بگیرند.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrrxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار