تاریخ انتشار: 1395/07/27 20:35
کد خبر: 254787

شش پادشاه در یک اقلیم / شاهزاده ای سوار بر اسب نفتی

یک ضرب المثل معروف هست که میگوید پول ، خوشبختی نمی آورد !!! ولی ظاهرا این ضرب المثل برای تیفوسی های قسمت شرقی شهر منچستر هیچ معنایی ندارد.
شش پادشاه در یک اقلیم / شاهزاده ای سوار بر اسب نفتی

به گزارش سرویس یادداشت فرتاک ورزشی، شاید در حال حاضر هیچکدام از هواداران منچسترسیتی به یاد نیاورند که در تاریخ شانزده می دو هزارو پنج ، در ورزشگاه ریور ساید میدلزبرو چه اتفاقی افتاد ؟!

در آن بازی مربی وقت سیتیزن ها ( استیوارت پیرس) که احتیاج مبرمی به برد داشت در دقیقه ٨٨ به دلیل خالی بودن نیمکت تیمش، دست به اقدامی عجیب زد و دروازه بان تیمش یعنی دیوید جیمز را تبدیل به مهاجم نوک کرد و نیکی ویور را که دروازه بان ذخیره ی تیم بود به درون چهارچوب فرستاد !

اما سه سال بعد ، به یکباره همه چیز عوض شد...

شیخ منصور بن زاید آل نهیان شاهزاده ثروتمند اهل ابوظبی منچستر سیتی را از تکسین شینوواترا نخست وزیر تایلند خرید و با دلار های نفتی خود باعث پرواز خیال همسایه های پر سر و صدا شد و با هزینه ای بیش از یک میلیارد دلار سیتیزن ها را به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرد .

در این هشت سال آبی آسمانی ها دو مرتبه لیگ جزیره، دوبار جام حذفی، دوبار جام اتحادیه و یک بار جام خیریه انگلیس را فتح کردند و حالا به جایی رسیده اند که دیگر چیزی جز فتح لیگ قهرمانان ، طرفداران این تیم را راضی نمی کند.

از میانه های فصل گذشته مشخص شد که پپ گواردیولا برای سال جدید هدایت سیتیزن هارا بر عهده دارد .

حالا با داشتن این فیلسوف کاتالانی و خرید ستارگانی چون استونز ، نولیتو ، گوندوغان، سانه ، براوو و... سیتیزن ها بیشتر از هر زمان دیگری رویا پردازی میکنند.

حال باید دید آیا پپ می تواند فلسفه ی خاص خودش را در این تیم هم پیاده کند و باعث یافتن حلقه ی مفقوده ی این تیم یعنی ثبات در نتیجه گیری و پیدایش شخصیت قهرمانی شود یا خیر ؟؟

به هر حال سیتیزن ها چیزی جز قهرمانی نمی خواهند و خود را از مدعیان اصلی می دانند .

تیم پر ستاره ی گواردیولا در حال حاضر با گذشت ٨ هفته صدر نشین لیگ جذاب و پر مدعی جزیره است .

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سیتی توان ادامه دادن این روند فوق العاده را خواهد داشت یا در پیچ و خم های لیگ دشوار انگلستان گرفتار می شود ؟

محمدرضا اکبری - مهدی ایلخانی پور

photo188289141919825464

photo188289141919825462

photo188289141919825463


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شش پادشاه در یک اقلیم / روباه مکار