تاریخ انتشار: 1395/04/26 10:38
خوردبین
کد خبر: 273666

لیگ را محکم شروع میکنیم

محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس گفت: من فکر می کنم که تیم ما که تکمیل شود مشکلی دیگر نداریم و از روز اول محکم شروع میکنیم
لیگ را محکم شروع میکنیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود خوردبین درباره اردوی پرسپولیس در اوکراین اظهار داشت: اردو عالی بود، زمین، غذا، هتل و... همه چیز خوب بود. اگر می گویم اینجا خیلی خوب است به خاطر اینکه اردوهای مختلف رفتیم. آلمان هم خوب بود. به نسبت ترکیه ای ها خیلی اینجا بهتر بود.

وی درباره بازیهای دوستانه پرسپولیس در اوکراین افزود: بازی های خوبی انجام دادیم. بازی هایی بود که مربی ما احتیاج داشت و دیروز که صحبت می کردیم گفت این بازی ها باری ما خیلی خوب بود. دو برد خیلی قشنگ، یک باخت و یک مساوی داشتیم. فوتبال خوبی بازی کردیم. اواخر اردو بازیکنان واقعا خسته بودند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه می گویند یک بازی هم پرسپولیس انجام داده و به خاطر باخت چیزی اعلام نکرده، تصریح کرد: ما بازی نکردیم. باختیم و مساوی کردیم اعلام کردیم.

خوردبین درباره آغاز لیگ برتر گفت: من فکر می کنم که تیم ما که تکمیل شود مشکلی دیگر نداریم. انشاالله بازیکنی که کم داریم را مربی می گیرد و واقعا فکر می کنیم که از روز اول محکم شروع کنیم.

وی درباره تغییرات در ترکیب پرسپولیس افزود: در چهار بازی تدارکاتی که می گوییم خوب بود، مربی از بازیکنانش شناخت کافی پیدا کرد. دفاع راست خیلی برایش مهم بود. انصاری را در وسط گذاشت که فکر نمی کنم او را عوض کند. دیروز که بازی کرد به نظرم بهترین بازیکن زمین بود و چند نفر دیگر که جدید آمدند خودشان را نشان دادند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rllby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاید دو بمب جدید دیگر برای سرخپوشان پایتخت