تاریخ انتشار: 1395/08/01 20:00
کد خبر: 253818

موسوی: استقلال به این سه برد نیاز داشت/ امیدوارم پرسپولیس دچار حاشیه شود

بازیکن سابق استقلال می‌گوید با توجه به نوع بازی پرسپولیس، این تیم با اختلاف قهرمان لیگ می‌شود.
موسوی: استقلال به این سه برد نیاز داشت/ امیدوارم پرسپولیس دچار حاشیه شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،علی موسوی یکی از بازیکن سابق استقلال در اواخر دهه 70 بود. موسوی درباره این سه برد پیاپی استقلال گفت:«  استقلال به این سه برد نیاز داشت. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی در اوایل فصل با بدشانسی روبرو شدند و نتوانستند نتایج خوبی بگیرند.»

موسوی در ادامه گفت:« استقلال بازیکنانی در اول فصل جذب کرد که در تیم هایشان ستاره بودند و همه از این تیم توقع بیشتری داشتند اما اول فصل کمی ناهماهنگ بودند اما تعطیلات لیگ و حضور نداشتن بازیکنان اصلی این تیم در تیم ملی باعث هماهنگی بیشتر شد تا بتوانند نتایج ضعیف اول فصل را جبران کنند. اما به نظر من این استقلال بیشتر کار دارد تا بتواند به ثبات برسد. شما اگر به بازی های این تیم نگاه کنید می بینید که در بازی های پایاپای به برتری رسید و نتوانست برتری مطلقی داشته باشد.»

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه این تیم توانسته با سه برد از ته جدول به رده پنجم صعود کند گفت:« استقلال به این سه برد نیاز داشت تا بازیکنان و کادر فنی به خودباوری برسند اما با این نوع بازی این تیم به نظر من استقلال مقابل تیم های قدرتمند به مشکل بر می خورد.»

موسوی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در صدر جدول گفت:« استقلال هنوز با صدر جدول فاصله دارد و پرسپولیس نشان داده تیم با ثبات و خوبی است. این تیم سه سال است مربی اش را نگه داشته و ثبات مدیریتی داشته است. همچنین برانکو اسکلت تیمش را دست نزده و تنها چند بازیکن به این تیم اضافه شده تا نقاط ضعف شان را پوشش بدهند. به نظر من پرسپولیس در انتهای فصل با اختلاف نسبت به تیم دوم و سوم قهرمان خواهد شد اما امیدوارم این تیم دچار حاشیه شود تا استقلال بتواند به صدر و قهرمانی برسد.»

او همچنین درباره رابطه اش با منصوریان گفت:« من و علی منصور در سال 77 و 78 در استقلال همبازی بودیم و دوران خوبی با هم داشتیم. علی بازیکن خوبی بود و خارج از زمین فوتبال هم آدمی خوب و با معرفت است. گرچه چند وقتی است که او را ندیدم اما برایش آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rygvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در جست‌وجوی مقصر اتفاقات اهواز