تاریخ انتشار: 1395/04/26 18:20
کد خبر: 273588

آمریکا پرسپولیس را دعوت کرد

طی دعوت نامه ای رسمی باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه به آمریکا دعوت شد
آمریکا پرسپولیس را دعوت کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از فوتبال ایران به کشور آمریکا دعوت شده است و موافقت های لازم با این سفر صورت گرفته و قرار است ظرف روزهای آینده نمایندگان دو طرف پیرامون زمان این سفر به توافق برسند.

طرف آمریکایی خواستار برگزاری دو دیدار پرسپولیس در دو شهر لس آنجلس و واشنگتن شده است و در دعوتنامه خود در جلساتی که انجام شده خواستار برگزاری این بازی ها قبل از تاریخ 8 نوامبر که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود، شده است.

پیرامون جزییات این سفر گفتنی است که اخیرا دعوتنامه هایی به فدراسیون فوتبال ایران و همچنین باشگاه پرسپولیس ارسال شده و پس از رایزنی های مدیران باشگاه پرسپولیس فدراسیون موافقت خود را با این سفر اعلام کرده است. همچنین دفتر منافع ایران در واشنگتن با انجام این اعزام مخالفتی نکرده است. 

تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از فوتبال ایران دو مسابقه در شهرهای لس آنجلس و واشنگتن انجام خواهد داد که یکی از این دیدارها که قطعی شده برابر لس آنجلس گالکسی و دیدار دوم احتمالا برابر منتخب واشنگتن خواهد بود. 

مقرر شده تا ظرف روزهای آینده باشگاه پرسپولیس پاسخ رسمی خود به این دعوت به همراه اسامی نفرات اعزامی به آمریکا را اعلام نماید تا برای صدور ویزا و دیگر مسایل مرتبط اقدام شود.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjzqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش بازی با آمریکا را نپذیرفت