تاریخ انتشار: 1395/04/27 22:04
کد خبر: 273380

استقلال و نیاز مبرم به حاج صفی

استقلال برای این فصل از رقابت ها یک دگرگونی اساسی در همه زمینه ها داشته است ولی برای کسب قهرمانی هنوز کمبودهایی دارد.
استقلال و نیاز مبرم به حاج صفی

به گزارش سرویس سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان شایسته ای را  هم چون بختیار رحمانی، آرش افشین، کاوه رضایی و... را جذب  کرده است و حضور منصوریان نیز به عنوان سرمربی که میل و اشتهای فراوانی برای موفقیت دارد، همگی حکایت از این موضوع دارد که استقلال عزم خود را جزم کرده است که لیگ فصل جاری را که تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد را جدی گرفته و نگاهی کم تر از قهرمانی به این مسابقات نداشته باشد.

اما بایستی پذیرفت که دیگر تیم ها از جمله پرسپولیس و تراکتورسازی نیز بشدت دنبال کسب نتیجه و قهرمانی هستند و اگر سپاهان و یکی دو تیم دیگر را هم به این تیم ها اضافه کنیم شاهد خواهیم بود که  رقابت های لیگ برتر سالجاری بسیار سخت خواهد بود و تیمی در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد که زا هم اکنون پیش بینی همه چیز را کرده باشد.

به هر حال و با توجه به شرایط موجود، تصور می شود حضور یک حاج صفی آماده می تواند بخش عمده ای از خلع های موجود در استقلال را پوشش دهد و شک نداشته باشید منصوریان دوست ندارد با کمبودهای موجود وارد رقابت ها شود و حضور مجدد طارمی هم در پرسپولیس، کفه نقل و انتقالات را بسود این تیم سنگین کرده است و تنها حضور حاج صفی شاید بتواند این ترازو را برابر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezb56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند