تاریخ انتشار: 1395/04/28 18:56
کد خبر: 273240

عملکرد خاکستری بارتومئو به عنوان رئیس بارسا

1 سال پیش جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا انتخاب شد.
عملکرد خاکستری بارتومئو به عنوان رئیس بارسا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / جانشین خوان لاپورتا جنجالی، 1 سال است که اداره امور را در بارسلونا به دست گرفته است. جوزپ ماریا بارتومئو در دوران 1 ساله ریاستش بر یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیا کارنامه خاکستری از خود ثبت کرده است.

 

 

نقاط قوت بارتومئو از نتیجه گیری در مستطیل سبز آغاز می شود. جایی که او موفق شد بارسلونا فاتح 3 گانه  را در فصل گذشته به قهرمانی لالیگا و همچنین جام حذفی اسپانیا برساند. قرارداد جدید با کمپانی نایک باعث شده تا او سالیانه 105 میلیون یورو توسط این کمپانی بزرگ به حساب بارسلونا واریز کند. باروتومئو همچنین با تمدید قرارداد لویئس انریکه موفق شده ثبات قابل قبولی به نیمکت این تیم نیز تزریق کند.

با این حال او دارای نقاط ضعفی نیز بوده است. مهم ترین مسئله نامشخص بودن وضعیت اسپانسر روی پیراهن باشگاه است. مسئله دیگر عملکرد سایر رشاته های ورزشی باشگاه بارسلونا است که چندان رضایت بخش نمی باشد. در نهایت عمکلرد لاماسیا نیز همچنان با تردید های جدی رو به رو است. 

 

جایی که این آکادمی مشهور هنوز نتوانسته بازیکنانی در حد کارلوس پویول، ژاوی هرناندس یا آندرس اینیستا تحویل تیم اصلی دهد. مشکلات مالیاتی لیونل مسی، نیمار و خاویر ماسکرانو نیز از مسائلی است که بسیاری معتقدند باشگاه بارسلونا می توانسته کنترل بهتری روی آن داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjzpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لوکاکو در آستانه انتقال به لاتزیو