تاریخ انتشار: 1395/08/25 10:40
کد خبر: 249066

به درستی گفته‌اند پورحیدری پدر استقلال بود

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر کسی برای استقلال زحمت کشیده باشد، پیشکسوت این باشگاه بوده و باید قدردان زحمات او بود.
به درستی گفته‌اند پورحیدری پدر استقلال بود

به گزارش فرتاک ورزشی، صادق ورمزیار درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: پورحیدری کسی بود که استقلال را پس از دوران سخت انقلاب حفظ کرد. به درستی گفته‌اند که او پدر استقلال بود، چون در مقطعی که استقلال کسی را نداشت، پورحیدری تیم را جمع و جور کرد. همه افتخارات استقلال به پورحیدری تعلق دارد و ما هم افتخاری شاگردی او را از سال 60 داشتیم. قهرمانی آسیا، قهرمانی‌های داخلی و عناوین دیگر با زحمت این بزرگمرد به‌دست آمد.

وی همچنین در مورد اختلافاتی که بین استقلالی‌ها وجود دارد، تصریح کرد: استقلال یک دسته بیشتر ندارد و آن هم «استقلال» نام دارد. هر کسی که برای باشگاه زحمت کشیده باشد، باید از او تقدیر و تشکر کرد. افرادی که اکنون در تیم استقلال کار می‌کنند، باید تحت حمایت و هدایت دوستان قرار بگیرند. چند دستگی درست نیست و همه باید برای استقلال کار کنند. امیر قلعه‌نویی دارای روزمه است، مرحوم ناصر حجازی فقید از پیشکسوتان استقلال بوده و زحمت کشیده و احترامش واجب است. علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی هم برای استقلال زحمت کشیده‌اند. اینکه استقلال را چند دسته کنند، اصلاً درست نیست.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات مسعود معینی و رضا افتخاری که عنوان کرده‌اند، قلعه‌نویی پیشکسوت استقلال نیست، گفت: همان‌طور که گفتم هر فردی که برای استقلال زحمت کشیده باشد، جزو پیشکسوت باشگاه محسوب می‌شود و باید قدردان زحمات آنها بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry7py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروین زیر گوش عادل چه گفت؟