تاریخ انتشار: 1395/08/25 10:55
کد خبر: 249064

خلیلی: مشکلات مالی به نفت تهران ضربه می‌زند

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما شرایط خوبی در لیگ و جام حذفی دارد و حیف است به خاطر مشکلات مالی از فرم خوب خود خارج شود.
خلیلی: مشکلات مالی به نفت تهران ضربه می‌زند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محسن خلیلی در مورد شرایط تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: تیم ما اوضاع خوبی دارد. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. چند بازیکن مصدوم هم که داشتیم به آمادگی کامل رسیده‌اند و آماده بازی روز جمعه مقابل شهرداری فومن هستیم.

وی افزود: ما خودمان را مدعی جدی قهرمانی در جام حذفی می‌دانیم و روی این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون نسبت به لیگ برتر، مسیر راحت‌تری برای رسیدن به سهیمه آسیایی است. ضمن اینکه علی دایی با 2 قهرمانی در جام حذفی که یک‌بارش را به عنوان بازیکن در تیمش حضور داشتم، به نوعی متخصص این رقابت‌ها محسوب می‌شود و این امتیاز ویژه‌ای برای تیم نفت است.

سرپرست باشگاه نفت تهران تصریح کرد: البته معنی حرف‌هایم این نیست که حریف روز جمعه‌مان را دست‌کم گرفته‌ایم. ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و به هیچ وجه بازی آسانی مقابل‌شان نداریم. حسن اشجاری تیم خوبی تشکیل داده است و من همیشه از رویارویی با تیم‌هایی که بازیکنان هم‌دوره خودم در آن‌ها مشغول هستند لذت می‌برم.

خلیلی در پایان، با اشاره به مشکلات مالی نفت تهران اظهار داشت: مسئولان قول داده‌اند مشکلات نفت به زودی برطرف شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد. واقعاً تیم ما شرایط خوبی دارد و حیف است به خاطر مشکلات مالی از فرم خوب خود خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzrpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض شدید مهاجم پیشین پرسپولیس به تعویض