تاریخ انتشار: 1395/04/29 09:52
کد خبر: 273152

قرارداد عجیب شجاعی با پانیونیوس/ دستمزد شجاعی چقدر است؟

قرارداد ملی پوش ایرانی با تیم یونانی برای ماهی 12 هزار یورو ثبت شد
قرارداد عجیب شجاعی با پانیونیوس/ دستمزد شجاعی چقدر است؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مسعود شجاعی پس از ۶ سال حضور در تیم های اسپانیایی اوساسونا و لاس پالماس دو فصل قبل به الشحانیه رفت و سال گذشته را نیز برای تیم الغرافه قطر بازی کرد ولی اکنون دوباره راهی فوتبال اروپا و لیگ یونان شده است. 

 

بعد از حضور کریم انصاری فرد در پانیونیوس، این تیم به دنبال مسعود شجاعی بازیکن ۳۲ ساله ای که سابقه بازی در اوساسونا و لاس پالماس داشته و فصل اخیر را هر چند ناموفق در لیگ ستارگان قطر سپری کرده رفته است. بنا به ادعای منابع خبری یونان شجاعی به تیم پانیونیوس خواهد پیوست و به زودی به کمپ تمرینی این تیم اضافه می شود و علاوه بر آن در نخستین بازی دوستانه پیش فصل این تیم نیز شرکت کند.

 

اما در این بین برخی سایت های یونانی پرده از قرارداد عجیب و جالب توجه ملی پوش ایرانی با باشگاه پانیونیوس برداشته و مدعی شدند خرید این بازیکن باتجربه هزینه چندانی روی دست باشگاه یونانی نگذاشته است تا جایی که شجاعی با ماهی ۱۲هزار یورو با پانیونیوس به توافق رسید یعنی کل قرارداد ۱۲۰ هزار یورو که به پول ایران ۴۶۸ میلیون تومان می شود، البته بدون مالیات!

 

بر اساس نوشته سایت های یونانی، پانیونیوس امسال می خواهد به تیم های حاضر در لیگ اروپا اضافه شود و شجاعی با تجربه می تواند به این تیم کمک کند. این در حالی است که احتمال می رود احسان حاج صفی دیگر بازیکن ایرانی هم به تیم پانیونیوس یونان برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lpno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولان پانیونیوس از طریق انصاری فرد می‌خواهند مسعود شجاعی را جذب کنند
نقل و انتقالات؛