تاریخ انتشار: 1395/04/29 12:12
کد خبر: 273129

مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس به زودی منتشر می شود

وزیر ورزش از انتشار میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در راستای شفاف‌‍‌سازی خبر داد
مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس به زودی منتشر می شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود گودرزی ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال، گفت: برخی نهادها و شرکت‌های خصوصی که تحت نظر دولت هستند اقدام به باشگاه‌داری می‌کنند و در این بین گاهی ممکن است سقف قراردادها را رعایت نکنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید خصوصی‌سازی در عرصه ورزش و باشگاه‌های فوتبال انجام شود، اظهار کرد: مطمئنا بخش خصوصی رعایت جیب خودش را می‌کند.

وی با اشاره به این که در راستای شفاف‌سازی میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به زودی منتشرخواهیم کرد، به سایت خانه ملت گفت: سایر تیم‌های ورزشی نیز باید سقف قراردادها را رعایت کنند.

گودرزی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از طریق تدوین لایحه نظام باشگاه‌داری به دنبال ایجاد سازوکار مناسب برای ساماندهی این بخش از ورزش است، افزود: این لایحه آماده است و در انتظار طی شدن مراحل قانونی و ارائه به مجلس شورای اسلامی برای تبدیل شدن به قانون است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با قانونی شدن این امر، تکلیف باشگاه‌ها از نظر نوع اداره مشخص خواهد شد؛ از این رو بحث قراردادهای بازیکنان نیز ساماندهی می‌شود ولی سقف و کف برای میزان قراردادها مشخص نشده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an7ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره بازیکنان استقلال و پرسپولیس اعلام شد