تاریخ انتشار: 1395/04/29 14:35
کد خبر: 273099

برانکو: مهدی باید خیلی تلاش کند تا در ترکیب اصلی من باشد/ طارمی یک و نیم ماه از تیم عقب است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طارمی رقابت سختی با سایر مهاجمان تیم دارد.
برانکو: مهدی باید خیلی تلاش کند تا در ترکیب اصلی من باشد/ طارمی یک و نیم ماه از تیم عقب است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: با گرفتن دو بازیکن از اوکراین و مهدی طارمی لیست خودمان را بستیم. طبیعی است که هم بازیکنان اوکراینی و هم مهدی باید برنامه ای جداگانه داشته باشند. آنها باید هم با تیم تمرین کنند و هم برنامه ای ویژه را سپری کنند تا به دلیل دیر ملحق شدن به تیم به آمادگی برسند.انتظار داریم شرایطمان از فصل قبل هم بهتر باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی سایر بازیکنان گفت: ما خیلی در این مدت تلاش کردیم و در کیف اردوی بسیار خوبی داشتیم. طبیعی است که بچه ها باید از ابتدای لیگ کیفیت خود را نشان بدهند. البته تمرینات آماده سازی ما همچنان ادامه خواهد داشت تا ما شرایط ایده آل خود را طی مسابقات حفظ کنیم.

وی درباره معرفی شدن مهاجمان خارجی مختلف پرسپولیس خاطرنشان کرد: لازم بود که به دنبال یک مهاجم تمام عیار بگردیم اما همیشه آن چیزی را که می خواهید به دست نمی آورید سرانجام اتفاقات به  گونه ای رخ داد که مهدی دوباره بازگشت چون خودش می خواست از تیم برود ما هم حساب نمی کردیم که او به جمع ما بازگردد. آمار و ارقام مهاجم اوکراینی ما هم آماری بسیار خوب است. با این شرایط خوشحالم که هم علیپور ، هم ساسان و هم شهاب و مهدی را دارم  وهمچنین یک بازیکن اوکراینی هم در کنار آنهاست.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت طارمی به جمع سرخپوشان گفت: طارمی آقای گل لیگ است. پیش از بازگشت وی ما روی بازیکنان موجود خود برنامه ریزی کرده بودیم. ضمن اینکه می خواستیم شجاع خلیل زاده را به خدمت بگیریم که او نیامد و قراردادش را با سپاهان تمدید کرد. به این ترتیب یک جای  خالی داشتیم که به مهدی رسید. 

وی  درباره مدافع اوکراینی تیم پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد او کمی اضافه وزن دارد خاطرنشان کرد: نمی توان گفت که وی اضافه وزن دارد. زیرا آنها در تعطیلات بودند و طبیعی است در شرایط ایده آل نباشند. ما از فرصت استفاده کردیم و بازیکنان آزاد گرفتیم. 

برانکو درباره آرام طبع و محرمی بیان داشت: من از همه بازیکنان جوان مان راضی هستم. آرام طبع در عین جوان بودن بسیار باتجربه است و در صبا بازی های خوبی انجام داد محرمی هم آینده دار است و به عنوان یک دفاع راست خوب بازی می کند ضمن اینکه می تواند در هافبک هم بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره قرعه پرسپولیس در لیگ برتر اذعان داشت: ما سه دربی پشت سر هم داریم. شما می دانید بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان چه بازی های سختی است. درست  است که این بازی ها آسان نیست اما برای آنها هم آسان نیست و این امتیاز بزرگی است که در چنین مسابقاتی به میدان می رویم. 

برانکو درباره اینکه آیا بازگشت طارمی کار درستی بوده؟ اذعان داشت: این سیاست باشگاه بوده است. ضمن اینکه فراموش نکنیم مهدی آقای گل بوده است. اما الان او رقابت سختی با سایر مهاجمان خواهد داشت.

وی درباره رامین رضاییان و رفتن وی از تیم و جانشین این بازیکن تصریح کرد: محرمی هم تهاجمی هست و خیلی دفاعی نیست. به نظرم او در این بخش خیلی جواب می دهد. متاسفانه ماهینی در کیف با تیم نبود اما او خیلی زود خودش را به شرایط تیم خواهد رساند. 

برانکو درباره انصاری بیان داشت: با توجه به اینکه بازیکن جدید اوکراینی ما هنوز آماده نیست و  با توجه به شناختی که از انصاری داشتم در اوکراین به او میدان دادم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن شجاع خلیل زاده و رفیعی افزود: ما خلیل زاده را می خواستیم و او بازیکن خیلی خوبی است ولی او خواست در سپاهان بماند. امثال شجاع و سروش رفیعی بازیکنان ما نیستند و دیگر صحبت درباره جذب بازیکنان تمام شده است. آن موقع صحبت آزاد شدن این بازیکنان مطرح بود اما آن را تمدید کردند و من برایشان آرزوی موفقیت می کنم. 

وی درباره کادر فنی پرسپولیس و احتمال اضافه شدن نفر جدید به این کادر گفت: فعلا کریم باقری با ماست و  گذشت زمان نشان می دهد که آیا به نفر دیگری نیاز داریم یا خیر؟ 

برانکو درباره احتمال کنار گذاشتن طارمی گفت: باید نگاه کنیم که میزان آمادگی وی چقدر خواهد بود. او دو ماه تمرین نداشته است و زمان می خواهد شرایط ایده آل خود را به دست آورد. 

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط دروازه بانان پرسپولیس تاکید کرد: از بیرانوند بسیار راضی هستیم و او می تواند امتیازات زیادی برای ما جمع کند. درویش وند هم جوان است و آینده دار. مربیان دروازه بانان ما معتقد است که او بسیار مستعد است و باید کار کند. 

وی درباره بازی های تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین گفت: به این بازی ها در آن زمان نیاز داشتیم. بهترین بازی ما مقابل آبولون بود. البته در شرایط خستگی مفرط چنین بازی هایی را برگزار کردیم. بخشی از ضعف هم به خاطر حساسیت ها بود اما در مجموع از شرایط راضی هستم. 

برانکو افزود: روش بازی ما اینطور است که به حریفان امکان می دهیم شانس گل ایجاد کنند. این مساله را با تمرین به سمتی می بریم که به اشتباهات دفاع به حداقل برسد و نتایج بهتری کسب کنیم. 

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48koll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط حمله آتشین پرسپولیس، بلای جان تیم ها