تاریخ انتشار: 1395/09/03 11:20
کد خبر: 247527

مقابل استقلال از پیش باخته نیستیم/ متوجه منظور آذری از تفسیر کلمه «انصراف» نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: متوجه منظور آقای آذری از تفسیر کلمه انصراف نمی‌شوم که چطور می‌گوید شهرداری ماهشهر انصراف داده است؟
مقابل استقلال از پیش باخته نیستیم/ متوجه منظور آذری از تفسیر کلمه «انصراف» نمی‌شوم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،فراز کمالوند مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. مطمئناً بازی سختی مقابل استقلال و هوادارانش در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. استقلال در هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی کرده و نتیجه هم گرفته است ولی ما هم از پیش باخته نیستیم و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به انتقادات برخی از کارشناسان از خط دفاعی استقلال گفت: استقلال در مجموع تیم خوبی است. بازیکنان خیلی خوبی در این تیم حضور دارند که هفته به هفته با یکدیگر هماهنگ‌تر شده‌اند. علیرضا منصوریان مربی کاربلدی است و توانسته تفکرات مورد نظر خود را در تیمش پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره دیدار برگشت فصل گذشته که با یک اخراجی و یک پنالتی از دست رفته برای تیمش همراه بود، تصریح کرد: در آن بازی اتفاقاتی رخ داد که در نهایت ما ضرر کردیم. در حالی که می‌‌توانستیم در آن بازی شکست نخوریم، یک پنالتی را از دست دادیم اما تمام تمرکز ما روی دیدار روز جمعه است و می‌خواهیم با دست پر به تبریز برگردیم.

کمالوند درباره اعتراض مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به میزبانی گسترش فولاد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفیخاطرنشان کرد: ما هیج واکنشی به این موضوع نداریم چون می‌دانیم قانون در این باره چه می‌گوید. متوجه منظور آقای آذری از تفسیر کلمه انصراف نمی‌شوم که چطور می‌گوید شهرداری ماهشهر انصراف داده است؟ انصراف را باید چند روز قبل اعلام کنند، نه اینکه ما هزار و صد کیلومتر از تبریز به اهواز برویم و حدود 50 میلیون تومان هزینه کنیم. غلامرضا بهروان (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) نظر خود را در این باره اعلام کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489y9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«کاوه» و «بختیار» به بازی با گسترش فولاد می‌رسند