تاریخ انتشار: 1395/09/03 11:43
کد خبر: 247521

مایلی کهن: کار تمام نیست

صدرنشینی ایران با توجه به اینکه تیم ملی در سه بازی از پنج بازی دور برگشت میزبان است، سبب شده تا خیلی ها از هم اکنون صعود تیم ملی به جام جهانی را قطعی فرض کنند.
مایلی کهن: کار تمام نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، اما محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملی ملوان می گوید: «کار تمام نیست اما وضعیت خوبی داریم. ما با ازبکستان در تهران بازی داریم و اگر آنها را در تهران ببریم، مانع صعودشان شده ایم. از سوی دیگر سه بازی در تهران داریم و با کسب ۹ امتیاز از آن بازی ها صعود خواهیم کرد.»

 

دیدگاه محمد مایلی کهن در خصوص عدم حضور نمایندگان ایران در بین کاندیدا های مراسم برترین های آسیا هم در نوع خود جالب است. او در این باره می گوید: «درست است که ما در رنکینگ آسیا اول هستیم اما در جام ملتهای آسیا خوب عمل نکردیم. این انتخابات به موقعیت فوتبال ما برمی گردد. البته داوری ما در دنیا خوب دیده می شود و این نشان می دهد که داوری فوتبال ما از خود فوتبال مان جلوتر است. این درست است که در داخل کشور به این داورها توجهی نمی شود اما حداقل در خارج از کشور دیده می شوند.»

 

محمد مایلی کهن با تیم ملوان در رتبه دوم جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد و از بخت خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است. این تیم امروز میهمان مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم بازی ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwzwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت کی روش به تهران در سکوت