تاریخ انتشار: 1395/09/03 14:10
کد خبر: 247485

بازیکن جنجالی به لیست استقلال برگشت!

مدافع استقلال بعد از این که با اشتباه کادر سرپرستی از روی نیمکت ذخیره ها به سکوها تبعید شد در بازی روز جمعه برابر حریف تبریزی در لیست 18 نفره حضور خواهد داشت.
به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امین حاج محمدی مدافع استقلال با توجه به قرارداد میلیاردی که با باشگاه داشت به یکی از سوژه های جنجالی اردوی این تیم تبدیل شد، بازیکنی که با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر هنوز یک دقیقه برای تیمش به میدان نرفته و مدام سکونشین بوده است.
این بازیکن در مصاف با صبای قم در جام حذفی قرار بود به عنوان یکی از بازیکنان ذخیره روی نیمکت بنشیند اما با اشتباه صورت گرفته در تنظیم لیست نام میلاد ذکی پور به جای حاج محمدی در لیست نوشته شد که همین موضوع بار دیگر باعث تبعید این بازیکن به سکوها این بار توسط ناظر و داور چهارم شد.
در شرایطی که این اتفاق حاشیه های فراوانی برای استقلال و حاج محمدی رقم زد از اردوی آبی پوشان خبر می رسد منصوریان تصمیم گرفته برای کم کردن این حواشی و برداشتن فشار از روی شانه های مدافع جوان خود نام حاج محمدی را در لیست 18 نفره استقلال برای مصاف با گسترش فولاد قرار دهد تا بعد از مدت ها این بازیکن طعم نیمکت نشینی به جای سکونشینی را بچشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbwvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رجبی: لک هواداران استقلال را تحریک نکند، هماهنگی و اجازه گرفتن از آنها پیشکش!