تاریخ انتشار: 1395/09/03 14:54
کد خبر: 247476

برانکو: تقابل با پیکان بازی کلیدی این فصل ماست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید بازی با پیکان از بازی‌های کلیدی این فصل پرسپولیس است.
برانکو: تقابل با پیکان بازی کلیدی این فصل ماست

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان با تسلیت به خانواده شهدای بمباران اندیمشک، اظهار کرد: اطمینان دارم همه بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستند. این مدت زمانی که در تعطیلات بودیم از تمرینات راضی هستم. طبیعی است که کار را بدون هفت ملی‌پوش خود ادامه دادیم اما همین گروهی که با ما مانده بودند با تمام انرژی سعی در بهتر شدن داشتند و مطمئنم این کار در ادامه نتیجه مثبت دارد.

او درباره بازی با پیکان، گفت: این هفته با تیم چهارم جدول که بالانشین جدول است بازی داریم که کارشان تا اینجای لیگ موثر بوده است.

برانکو ادامه داد: این تیم در بازی‌های خارج از خانه نسبت به بازی‌های داخل خانه دو برابر بیشتر امتیاز کسب کرده است. فردا هم این بازی برای آنها به نوعی بیرون از خانه تلقی می شود به خاطر اینکه ما پرسپولیس هستیم و مدعی عنوان قهرمانی.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه پیکان یک تیم خوب با مربی باتجربه است، گفت: این دیدار از بازی‌های کلیدی این فصل پرسپولیس است. ما در این دیدار بیرانوند را به خاطر شکستگی دست در اختیار نداریم. همچنین همین مشکل برای عالیشاه است که در حین تمرینات در استارتی که زد به زمین خورد و مچش شکست. این دو نفر را در ترکیب اصلی تیم نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39az5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان به ترکیب اصلی بر می‌گردد؟