تاریخ انتشار: 1395/09/03 18:14
کد خبر: 247452

حرکت دست به عصای منصوریان در نقل و انتقالات

منصوریان برای نقل و انتقالات نیم فصل استراتژی جالبی در پیش گرفته است
حرکت دست به عصای منصوریان در نقل و انتقالات

به گزارش فرتاک ورزشی،با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی موضوع لیست نقل و انتقالاتی تیم های بزرگ و سرنوشت ستاره ها یکی از موضوعات مهم و پر اهمیت به شمار می رود.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که در ابتدای فصل تغییرات زیادی را در تیم خود ایجاد کرده بود، گزینه های زیادی را برای فصل نقل و انتقالات پیش روی خود می بیند. سجاد شهباززاده، رحیم زهیوی، سروش رفیعی و البته ستاره هایی گوناگون دیگری هستند که نام آنها در اطراف استقلال بارها شنیده می شود.

منصوریان اما بر خلاف ابتدای فصل برای خرید بازیکن وسواس زیادی دارد.

سرمربی آبی ها که عدم هماهنگی را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن در ابتدای فصل می داند، در فصل نقل و انتقالات تصمیم دارد تا تحرک بسیار کمی داشته باشد و به همین دلیل نیز در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال حاضر نشد تا درباره لیست ورود و خروجی خود صحبت کند. منصوریان تنها در حالتی حاضر می شود به بازار زمستانی نقل و انتقالات ورود کند که یک شاه ماهی جذب کند و حاضر نیست تا نظم به وجود آمده در استقلال را با خرید چند بازیکن بر هم بزند.

تصمیمی که باعث شده تا او دیگر درباره سجاد شهباززاده و سروش رفیعی واکنش های هیجانی کمتری داشته باشد و نام ستاره ای مانند زهیوی او را کمتر دستپاچه کند. استقلال همین حالا نیز در اکثر پستها نزدیک به دو بازیکن آماده و تاثیر گذار در اختیار دارد و سرمربی آبی ها به خوبی می داند که برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم نیازی به تغییرات عمده ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39azvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس العمل منصوریان نسبت به بازگشت ستاره ی قطری به استقلال