تاریخ انتشار: 1395/09/03 19:32
کد خبر: 247434

طاهری پرسپولیسی است یا استقلالی؟

بهترین خاطره علی اکبر طاهری مربوط به لیگ گذشته است که پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی بازماند
طاهری پرسپولیسی است یا استقلالی؟

به گزارش فرتاک ورزشی،بازیکنان، مدیریت، کادرفنی و رسانه ها در کنار هواداران در دو سال اخیر توانسته اند با برقراری ارتباطی مناسب در راستای موفقیت های پرسپولیس گام بردارند و به همین دلیل هم بوده که این تیم از گزند خیلی از اتفاقات تلخ در سال های اخیر دور مانده است. اتفاقی که باعث شده هواداران نیز با اعتماد کامل به باشگاه و هواداران حامی اصلی و بزرگ آنها تلقی شوند و در مسیر موفقیت آنها گام بردارند. علی اکبر طاهری در گفتگویی که امروز با سایت باشگاه انجام داده ضمن تمجید از هواداران تیمش گفت: هوادار حق دارد خواسته‌اش را بگوید، مطالبات داشته باشد. باشگاهی مثل پرسپولیس هم پایداری خود را از هوادارانش دارد. من نسبت به مطالبی که در رسانه‌ها درباره خودم مطرح می‌شود ناراحت نمی‌شوم. آنچه ما را ناراحت می‌کند این است که انتشار مطالب به شکلی باشد که هوادار را آزرده و نگران نکند. روزی که ما کار را به دست گرفتیم به هر حال شرایط مطلوب نبود. در ورزشگاه گهگاه انتقادات خیلی تند منتقل می‌شد اما کم کم شدت انتقادها کم شد. این برای من با ارزش است ولی پرسپولیس تا هوادارانش را دارد از هر مشکلی می‌گذرد.

 

وی ادامه داد: طبعا مایه افتخار است که نزد مردم و هواداران اعتبار و آبرو داشته باشیم ولی می‌خواهم خیلی بزرگ این را بازتاب بدهید که من واقعا از آنها عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه آنها استحقاق خیلی بهتر از اینها را دارند ولی من شخصا اعتراف می‌کنم به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد یا مسائلی که در کنترل ما نیست، آنچه حق آنها بوده است را هنوز تقدیمشان نکرده‌ایم. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم ایفای تعهدات خودم را بکنم. لیاقت هوادار بیش از اینها است. من از آنهایی که در گذشته بودند، در آینده می‌آیند یا در کنار پرسپولیس حضور دارند فقط این خواهش را دارم که دل هوادار را نلرزانیم و نشکنیم. ما تا می‌توانیم باید کاری کنیم همه مردم قشنگی و زیبایی فوتبال را لمس کنند. همچنین از هواداران خواهش می‌کنم، همواره احترام دیگران را نگه دارند. رقیب، دشمن نیست، رقیب است. باید احترام رقیب را هم حفظ کرد.

 

طاهری یکی از بهترین خاطرات خود را در روز بازی پایانی لیگ در فصل گذشته عنوان می کند. دیداری که پرسپولیسی ها برای کسب قهرمانی برابر راه آهن در نهایت نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند و البته از سوی هواداران به شدت تشویق شدند. طاهری در این خصوص می گوید: یکی از بهترین لحظات من در طول فعالیت کاریم روز آخر لیگ سال قبل بود. همه منتظر قهرمانی پرسپولیس بودند اما به دلایلی که همه می‌دانند نشد اما صد هزار هوادار در پایان بازی، تیم را تشویق کرد. خیلی با شکوه بود. من می‌گویم ما قهرمان شدیم. قهرمانی غیر از این نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8qnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل استقلال  از طاهری یاد بگیرد!