تاریخ انتشار: 1395/09/03 20:23
کد خبر: 247418

توصیف جالب مهاجم ایرانی/ سردار همان دایی است

ترانسفر مارکت در این گزارش، آزمون را دایی جدید فوتبال ایران می‌داند
توصیف جالب مهاجم ایرانی/ سردار همان دایی است

به گزارش فرتاک ورزشی،درخشش سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده سایت ترانسفر مارکت در آستانه بازی روستوف و بایرن مونیخ گزارشی از او در لیگ قهرمانان منتشر کند. بهانه این گزارش، رویارویی آزمون در لیگ قهرمانان با تیمی است که قبلا علی دایی، وحید هاشمیان و علی کریمی در آن بازی کرده‌اند. ترانسفر مارکت در این گزارش، آزمون را دایی جدید فوتبال ایران می‌داند:

    در بازی لیگ قهرمانان مونیخی‌ها توجه اساسی به بازیکنان ایرانی خواهند داشت. زیرا سردار آزمون اکنون فقط ستاره روس‌ها نیست. بلکه حتی فراتر از مرزهای ایران و روسیه به عنوان بازیکنی با قدرت و توان بالا مطرح است. مهاجم 21 ساله هم اکنون در کشورش به عنوان یک الگوی بزرگ مطرح است و عمده توجهات به وی فقط به خاطر 16 گلی که در 22 مسابقه ملی زده، نیست. لیگ قهرمانان اکنون اولین فرصتی است که می‌تواند توانایی خود را در سطح بین‌المللی بعد از عدم حضور در جام جهانی 2014 نشان دهد. برای آن مسابقات هر چند ابتدا کارلوس کی‌روش نامش را در فهرست نفراتش قرارداد اما در نهایت او را برای مسابقات انتخاب نکرد.

    آزمون بعدا با سایت فیفا در این مورد مصاحبه کرد: «مربی می‌دانست چه از تیمش می‌‌خواهد. متوجه شد هنوز برای مسابقات آماده و کامل نیستم و باید روی سبک بازی‌ام، چه کارهای دیگری انجام دهم. صادقانه بگویم همین اقدام او مرا با انگیزه‌  و تشنه‌تر کرد که در یک جام جهانی حضور پیدا کنم. به خودم اعتماد و باور داشتم. می‌دانستم می‌توانم بهتر می‌توانم بازی کنم تا همچنان کاملتر شوم.»

    کارلوس کی‌روش به قدرت این بازیکن جوان باور داشت که او را بعد از مسابقات جام جهانی دعوت کرد. به همین خاطر نقطه نظر مربی اسبق رئال مادرید را در مصاحبه با سایت espn را اینگونه نقل کرد: «او از این کیفیت برخوردار است که در بالاترین سطح موفق ظاهر شود. مرتب در حال بهبود وضعیتش است. او باید پا بر جا بماند، سخت کار کند و تصمیمات صحیح بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، او ستاره مطلق سال‌های آینده ایران و فوتبال آسیا خواهد بود.»

    بردیف سرمربی آزمون که رابطه خوبی با او دارد، یکی از دلایل اصلی پیشرفت این گلزن 21 ساله بوده است: «او بازیکنی همه پستی است که حتی تحت فشار خوب بازی می‌کند. حتی این قدرت را دارد که گل های مهمی بزند.»

روستوف در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان فقط یک امتیاز از آیندهوون گرفته و تمام بازی‌هایش را باخته است. با این وجود، درخشش آزمون و گل او به اتلتیکو مادرید، باعث شده مورد توجه رسانه و باشگاه‌های مختلف قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk95b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس کی‌روش تاریخ خداحافظی‌اش از فوتبال ایران را اعلام کرد