تاریخ انتشار: 1395/09/03 21:14
کد خبر: 247402

پیش بازی پرسپولیس _ پیکان؛ دربی کوچک/ بهترین تیم پیکان در مقابل بهترین تیم پرسپولیس

دیدار تیم های پرسپولیس و‌پیکان در حالی فردا پنجشنبه برگزار می شود که هر دو‌تیم در بهترین شرایط چندسال اخیر قرار دارند
پیش بازی پرسپولیس _ پیکان؛ دربی کوچک/ بهترین تیم پیکان در مقابل بهترین تیم پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی،دو تیم پیکان و پرسپولیس تهران درحالی از ساعت 15:15 دقیقه به مصاف یکدیگر میروند که 10سالی می شود  که دوتیم چنین آمادگی و قدرتی برای حضور درلیگ برتر را تجربه نکرده بوند.

این در حالی است که سرخپوشان صدرنشین لیگ برتر هستند و برای باقی ماندن در صدر باید از تیم پیکان سه امتیاز بگیرند این در حالی است که پرسپولیس در این مسابقه بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و باید از دروازه‌بان خارجی خود استفاده کند. دست امید عالیشاه هم مثل بیرانوند شکسته است. این دو قطعا در بازی حضور ندارند.

 از سویی دیگر سیدجلال حسینی و محسن ربیع‌خواه نیز دچار مصدومیتی جزیی هستند. با این حال برانکو نشان داده که تیم پرسپولیس وابسته به یک بازیکن خاص نیست و می تواند بازیکنان جایگزین را روانه میدان نماید.

 پیکان در صورت پیروزی در این مسابقه حداکثر می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و به رده سوم برسد البته شاگردان مجید جلالی انگیزه فراوانی برای این دیدار دارند ولی پرسپولیس تاکنون باختی نداشته و بعید است که این تیم تسلیم پیکان شود.

این دیدار را باید یکی از حساس ترین بازی های هفته یازدهم نامید، جایی که شاگردان برانکو می‌خواهند همچنان صدرنشین باقی بمانند و‌پیکانی ها در اندیشه صعود در جدول تا رده سوم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278yx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن موثر پیکان بازی با پرسپولیس را از دست داد