تاریخ انتشار: 1395/04/30 16:49
کد خبر: 272909

خط آتش فولاد در فصل جدید

اسماعیل شریفات،مهرداد بایرامی و بهرام رشید فرخی به احتمال فراوان مثلث هجومی فولاد در فصل آینده هستند
خط آتش فولاد در فصل جدید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، فولاد خوزستان ادر لیگ شانزدهم تیمی بومی تر با هزینه کم تر تشکیل شده است، نعیم سعداوی اصلی ترین آلترناتیو اسکوچیچ توانست بعد از فسخ قرارداد مربی کروات روی صندلی وی بنشیند.

 

به نظر می رسد سعداوی برای ترکیب فصل بعدش سیستم 4-4-2 را انتخاب کرده است که مثلث خط حمله این تیم قرمزپوش خوستانی را بررسی می کنیم.

اسماعیل شریفات:

شریفات فصل قبل تنها یک گل برای تیم فولاد در لیگ برتر به ثمر رساند و نتوانست در حد و اندازه های اسمش بدرخشد. اسی مسی اهوازی ها یکی از اصلی ترین بازیکنان فولاد در تیم نعیم سعداوی خواهد بود. بازیکن محبوب فولادی ها که بعد از ایوب والی و مهرداد جماعتی، کاپیتان فولادی هاست .باید دید شریفات می تواند در مصلص آتشین فولادی ها بدرخشد یا خیر.

بهرام رشید فرخی:

رشید فرخی پس از زدن 12 گل و درخشیدن در تیم مس رفسنجان به جمع سرخ پوشان اهوازی این فصل اضافه شد. این بازیکن فرصت طلب که در لیگ یک آمار بسیار خوبی داشته است باید خود را در لیگ برتر نشان دهد و یک بازیکن تمام کننده برای فولاد خوزستان باشد.

مهرداد بایرامی:

بایرامی نیم فصل لیگ پانزدهم با نظر اسکوچیچ به فولاد خوزستان پیوست و با نظر سعداوی برای لیگ شانزدهم در این تیم ماندنی شد. بایرامی که فصل موفق به زدن گل برای فولادی نشده بود می خواهد این فصل و بعد از مصدومیت نحس لیگ پانزدهم جبران کند.

البته بازیکنان دیگری هستند که می توانند به عنوان جانشین در فولاد بازی کنند مانند حسین ابراهیمی، میلاد پاک پرور، احمد جبوری، محمد معاوی و ...

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6569

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کعبی از لگد به فیگو تا بازی در لیگ 1!