تاریخ انتشار: 1395/05/01 20:18
کد خبر: 272484

مدل ترکیب تیم منصوریان در استقلال: کلید واژه، ف.ب!

در این نوع چینش امید ابراهیمی یک خط عقب‌تر از بختیار قرار می‌گیرد و وظیفه‌اش پوشش دادن فضای جلوی مدافعان است.
مدل ترکیب تیم منصوریان در استقلال: کلید واژه، ف.ب!

سرویس لیگ یرتری فرتاک ورزشی، در روزهای اخیر پیش‌بینی شده که استقلال با ترکیب 1-4-1-4 مسابقات لیگ را شروع می‌کند. دو هافبک مرکزی‌اش از بین کنعانی‌زادگان، مگویان، رابسون انتخاب می‌شوند. در سمت راست خسرو و در سمت چپ هم امید نورافکن قرار دارند. خسرو حیدری، کاوه رضایی، جابر انصاری هم بازیکنان تهاجمی این تیم هستند. اما مهم‌ترین دغدغه منصوریان، محکم کردن کمربند میانی استقلال است. جایی که فرشید باقری، امید ابراهیمی و بختیار رحمانی را دارد. باقری در بازی‌های دوستانه برخلاف پیش‌بینی‌ها خیلی ناپخته و عصبی بازی می‌کرد. او اصلا شبیه به باقری صبای قم نبود. از لحاظ روانی آرامش نداشت و حتی در بازی دوستانه به خاطر درگیری، با کارت زرد جریمه شد. در بین دو نیمه بازی با خونه‌به‌خونه هم رحمتی چند دقیقه با او صحبت کرد و در آخر از باقری خواهش کرد که بیخیال حاشیه شود. 

 

در صورت ادامه این روند برای فرشید باقری، منصوریان از سیستم 2-4-4 استفاده خواهد کرد تا در کنار بختیار و امید ابراهیمی، از دو بازیکن در جناحین استفاده کند. مثلا جابر انصاری به کنار کاوه رضایی می‌رود و در راست و چپ هم خسرو و محسن کریمی به بازی گرفته می‌شوند. در این نوع چینش امید ابراهیمی یک خط عقب‌تر از بختیار قرار می‌گیرد و وظیفه‌اش پوشش دادن فضای جلوی مدافعان است.

 

اما در صورتی که فرشید باقری در ترکیب حضور داشته باشد، فرشید در راس عقب مثلث میانی استقلال قرار می‌گیرد و منصوریان به خلاقیت ابراهیمی و بختیار دل‌خوش خواهد شد. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lba56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


7 سال ناکام برابر استقلال/ امسال رکورد شکنی می کند؟
علی دایی؛

ناراحتی منصوریان از جلوگیری از ورود تماشاگران به محل تمرین+ عکس
حاشیه دیدار دوستانه استقلال مقابل خونه به خونه؛