تاریخ انتشار: 1395/05/02 09:36
کد خبر: 272435

اولین کنفرانس خبری ابراهیم زاده در کرمان برگزار شد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به خبرنگاران رسانه‌های مختلف پیرامون مسائل طرح شده به صحبت پرداخت و به سوالات آن‌ها پاسخ گفت.
اولین کنفرانس خبری ابراهیم زاده در کرمان برگزار شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به خبرنگاران رسانه‌های مختلف پیرامون مسائل طرح شده به صحبت پرداخت و به سوالات آن‌ها پاسخ گفت.

مهمترین موارد طرح شده از سوی منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی خود به این شرح می‌باشد:

* بنده به رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان همکاران خود نگاه می‌کنم چراکه هر مجموعه و هر فردی که بتواند در موفقیت مجموعه تیم فوتبال ما نقش داسته باشد، می‌تواند همکار کادر فنی تیم باشد و در کنار آن قرار بگیرد.

* در سال‌های گذشته نیز بحث همکاری من و باشگاه مس مطرح شده بود و به شخصه دوست داشتم در این مجموعه کار کنم چراکه معتقدم شرق ایران و در مرکزیت آن کرمان دارای استعدادهای بسیار نابی در فوتبال می‌باشد که کشف و کار با آن‌ها بسیار لذت بخش است.

* یک مربی و یک باشگاه باید استراتژی و فسلسفه‌ی مشترکی برای کار داشته باشند که از همان روز اول اشتراکات بین من و مقامات مس کاملا آشکار بود و هر دو طرف بر پشتوانه‌سازی و یک صعود با پشتوانه تاکید داشتیم.

* مفهوم پشتوانه‌سازی و صعود با پشتوانه برای ما در این قرار دارد که به گونه‌ای به لیگ برتر صعود کنیم که دیگر هرگز آسانسور بین لیگ یک و برتر نباشیم بلکه کارهای زیربنایی را به طور واقعی و برنامه‌ریزی شده انجام دهیم تا در زمان صعود به لیگ برتر بتوانیم در این لیگ موفقیت‌های مد نظر را مطابق برنامه‌ریزی کسب کنیم.

* زمانی که من با باشگاه مس قرارداد دوساله امضا می‌کنم به این مفهوم است که ما کار خود را بر مبنای آینده‌نگری بنا کرده‌ایم و این آینده‌نگری مستلزم صبر و حوصله است. نحوه‌ی کار ما نیز بر همین مبنا قرار دارد و شما می‌توانید این موضوع را از بستن تیم این فصل ما به خوبی احساس کنید.

* تیمی را در این فصل گرد هم آورده‌ایم که می‌تواند در بازی‌های سخت لیگ یک نتایج خوبی را کسب کند و این بازیکنان به خوبی به شرایط سخت لیگ یک و نحوه‌ی بازی در آن آشنایی کامل دارند. با اضافه شدن محسن دلیر و کم شدن دغدغه ما در گلزنی، تیم ما به هارمونی بهتری نیز خواهد رسید.

* در رابطه با لیست درخواستی من از باشگاه باید بگویم که بهرشکل روز اول بودجه و معذوریت‌های باشگاه برای من تعریف شد و آن را شفاف به من اعلام کردند و من نیز بر اساس همین موضوع و توانایی مالی باشگاه لیست خود را اعلام کردم که البته مطابق بودجه و لیست اعلامی، نفرات مد نظر به خوبی به تیم جذب شد و تاکنون نیز باشگاه در زمینه حمایتی و آماده‌سازی تیم خیلی خوب از مجموعه‌ی تیم فوتبال حمایت کرده است.

* هیچ مربی حرفه‌ای در دنیا قول صعود و یا قول قهرمانی نمی‌دهد اما من به شما یک قول را با صراحت تمام می‌دهم و آن اینکه قول می‌دهم شما با دیدن بازی‌های مس در این فصل به خوبی درک خواهید کرد که تیم ما با برنامه کار خود را انجام داده است و نظم کاری ما در زمین بازی کاملا مشخص خواهد بود.

* به استعدادها و توان بازیکنان کرمانی کاملا واقف هستم و بنای کار خود در کرمان را نیز از روی اول با آن‌ها آغاز کردم و قطعا با همین تفکر نیز کار خواهیم کرد اما باید توجه داشته باشیم برای پیشرفت نمی‌توان در فوتبال را در یک منطقه بست و باید از استعدادها و توان نیرهای مناطق دیگر نیز به بهترین شکل بهره برد تا فوتبال آن منطقه نیز در مسیر پیشرفت بیشتری قرار بگیرد.

* روز اول که به کرمان آمدم در ابتدا با بازیکنان شاخص کرمانی صحبت کردم که در راس آن‌ها فرزاد حسین‌خانی بود و کاملا علاقه‌مندم که او در تیم این فصل ما حضور داشته باشد. منتظر حضور هرچه سریع‌تر او نیز در تمرینات تیم هستیم تا هرچه‌زودتر با تیم به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

* کادر فنی هماهنگ و خوبی را در حال حاضر در اختیار داریم. ولی میرزایی را سال‌هاست که می‌شناسم و او به عنوان یک مربی کرمانی سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه بازی و مربیگری در تیم مس دارد. آقای امیری که در لیگ قهرمانان آسیا مربی بدنساز ذوب‌اهن بود یکی از نخبه‌های کار خود می‌باشد و برای آماده‌سازی دروازه‌بانان نیز محمد خدمتی که از مربیان کرمانی است خیلی خوب تلاش می‌کند ضمن اینکه یک مربی کرمانی دیگر نیز به ما اضافه می‌شود. مجید باجلان نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کرده است چراکه او خودش در سن بازی قرار دارد و زبان بازیکنان را خیلی خوب درک می‌کند. در رابطه با بحث آنالیز نیز یک تیم آنالیز قوی داریم که در شهرهای رفسنجان و سیرجان نیز رقیبان ما را آنالیز می‌کنند اما باید به این موضوع اذعان کنم که بهترین آنالیزور خود یک سرمربی است. ضمن اینکه باید از تلاش‌های آقای سعیدیان به عنوان سرپرست تیم نیز یاد کنم و از وی نیز تشکر ویژه داشته باشم. فراموش نکنیم که در سال‌های گذشته فقط یک کرمانی در کادر فنی تیم مس مشغول به کار بود ولی سیاست ما در این فصل به گونه‌ای است که در بعد مربیان کرمان نیز پشتوانه‌سازی رقم بخورد.

* هیچ‌کس این جرات و این حق را ندارد که به من بازیکنی معرفی کند و یا بازیکنی را به من تحمیل کند اگر شخصی این موضوع را مطرح کند و آن را ثابت نکند نشان می‌دهد که بدون صداقت این موضوع را مطرح کرده است چراکه اگر روزی شخصی به من بازیکنی را تحمیل کند نه فقط از مس که به طور کلی از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

* در زمینه کنترل حواشی رسانه‌ها باید در کرمان حواشی را جمع‌کنند نه اینکه بعضی مسائل بی اهمیت را بزرگ کنند چراکه ضررش به خود ان‌ها می‌رسد. هر موضوعی که احساس کردید حاشیه‌ساز است می‌توانید آن را در تمرینات با شخص من مطرح کنید تا از اصل موضوع مطلع شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kajd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی مرزبان در کرمان رکورد زد