تاریخ انتشار: 1395/05/02 11:24
کد خبر: 272416

آستانی: با حاج رسول درگیر نشدم/ واقعیت ها را در زمین فوتبال نشان خواهم داد

ماشین‌سازی تیمی است که گرچه بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته ولی به دلایلی برخی از بازیکنان جذب شده قراردادشان را فسخ می‌کنند و این بار قرعه به نام علی آستانی افتاد، البته گفته می‌شود او با خطیبی درگیر شده و بعد رصایتش را گرفته که خود این موضوع را تکذیب می‌کند.
آستانی: با حاج رسول درگیر نشدم/ واقعیت ها را در زمین فوتبال نشان خواهم داد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی آستانی که پس از جدایی از ماشین‌سازی در تمرینات صبا حضور دارد درباره درگیری‌‌اش با رسول خطیبی گفت: این صحبت‌ها صحت ندارد و کذب محض است. دوشنبه هفته گذشته با آقای خطیبی جلسه‌ای مبنی بر عدم حضورم داشتم که پس صحبت‌های انجام شده ایشان هم صحبت من که ترافیک در پستم است را پذیرفتند. در پایان برایم آرزوی موفقیت کردند و با درخواست رضایتنامه‌ام موافقت کردند. 

وی در ادامه گفت: پس از صحبت‌های انجام شده بین من و حاج رسول به تهران آمدم و در تمرین‌های صبا شرکت کردم تا شنبه به باشگاه بروم و قراردادم را با آنها امضا کنم. عصر پنجشنبه ناگهان شنیدم که خبری در رسانه‌ها با این موضوع که من با آقای خطیبی درگیری داشتم به گوش رسید. اصلا نمی‌دانم چطور و به چه علت این خبر منتشر شده است. به هیچ عنوان به خودم اجازه چنین رفتاری را نمی‌دهم. از اینکه قرار بود شاگردی حاج رسول را کنم افتخار می‌کردم و آرزویم حضور دوباره در کنار ایشان است ولی همانطور که گفتم حضور بازیکنان بزرگی مثل احمد کامدار، آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان باعث شد در ماشین‌سازی نمانم.

 بعد از صحبت هایی که با اقای مرفاوی داشتم خواستن که  به صبای قم بیایم. امیدوارم در هرجا هستم برای تیمم مثمرثمر باشم.

مصاحبه: "میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjoxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: تراکتور هر جا برود میزبان است