تاریخ انتشار: 1395/05/02 14:52
کد خبر: 272388

برانکو یکی از بهترین های آسیاست/ قول میدهم بهترین عملکردم را در پرسپولیس داشته باشم

مهاجم اوکراینی پرسپولیس گفت: حدود 11 سال است که فوتبال حرفه ای بازی می کنم و سعی خودم بر این بود که در اکثر مواقع که در زمین حضور داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم
برانکو یکی از بهترین های آسیاست/ قول میدهم بهترین عملکردم را در پرسپولیس داشته باشم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، ولادیمیر پریموف مهاجم اوکراینی پرسپولیس که هنوز از نظر بدنی به سایر بازیکنان نرسیده و احتمالا در هفته اول به میدان نمی رود، درباره حضورش در پرسپولیس در آستانه لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

برانکو یکی از بهترین مربیان آسیا است

وی در این رابطه که چگونه پرسپولیس را انتخاب کرده، اظهار داشت: ما انتخاب و حضورمان را با برنامه و مشورت انجام داده ایم. قبل از اینکه به پرسپولیس بیاییم، مدیر برنامه هایمان توضیحاتی درباره این تیم داد و همین طور سرمربی پرسپولیس که یکی از بهترین مربیان آسیا در چند سال اخیر بوده است. من و دیگر همبازی ام که با من به پرسپولیس آمده، بر اساس همین اطلاعات به ایران آمدیم و قرارداد خود را امضا کردیم. 

در ایران فقط دایی را می شناختم

مهاجم اوکراینی پرسپولیس درباره شناختش از فوتبال ایران تصریح کرد: من از فوتبال ایران فقط علی دایی را می شناختم و می دانستم او یکی از پرافتخارترین چهره های فوتبال آسیا است. حضور در پرسپولیس یک صفحه جدید در زندگی من و پلی یانسکی خواهد بود. انتخاب پرسپولیس برای ما بسیار دقیق بود و از این انتخاب خوشحال هستیم.

اگر گل نزدم، پاس گل دادم

ولادیمیر درباره اینکه گفته می شود او عملکرد خوبی در سال های گذشته نداشته است، گفت: من حدود 11 سال است که فوتبال حرفه ای بازی می کنم و سعی خودم بر این بود که در اکثر مواقع که در زمین حضور داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم. حتی زمانی که موفق به گلزنی نشدم سعی کردم برای همبازیانم موقعیت و پاس گل فراهم کنم. هر فوتبالیستی دوران افتی هم دارد اما من قول می دهم که بهترین عملکرد را در مدت حضورم در تیم پرسپولیس داشته باشم.

سعی می کنم فیکس باشم

وی درباره اینکه رقابت سختی با دو مهاجم دیگر پرسپولیس یعنی علیپور و طارمی خواهد داشت، گفت:مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت حضور داشته باشد و می دانم برانکو هر بازیکنی را به راحتی انتخاب نمی کند و بستگی به تلاش و سعی آن بازیکنان در تمرینات دارد. من هم تمام تلاش و سعی خود را برای این کار انجام می دهم.

هواداران از من حمایت کنند

ولادیمیر در پایان از هواداران پرسپولیس خواست که او را حمایت کنند و گفت: در تمرینات هر روز می بینم که هواداران زیادی برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می آیند. امیدوارم این هواداران در طول فصل نیز به ما کمک کنند. من هم سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا آنها از من حمایت کنند. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjo7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب مهاجم جدید پرسپولیس/ ۱۹ گل در ۹ فصل