تاریخ انتشار: 1395/05/02 22:37
کد خبر: 272260

همه ناآماده های پرسپولیس/عکس

پرسپولیس در حالی خود را برای رقابت های فصل جدید لیگ برتر مهیا می کند که چند بازیکن این تیم به زعم برانکو از شرایط ایده آل بدنی دور هستند.
همه ناآماده های پرسپولیس/عکس

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسی ها برای آماده سازی خود در لیگ شانزدهم اردوی اوکراین و بدنسازی طاقت فرسای آن را در نظر گرفتند و این در حالی است که در پایان این اردو چند بازیکن دیگر به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

مهدی طارمی اصلی ترین ستاره پرسپولیس بودند که بعد از رفت و برگشت به ترکیه بار دیگر به جمع سرخپوشان اضافه شد تا بار دیگر شماره 9 این تیم را در اختیار گیرد. البته او اکنون در اختیار کادر بدنسازی پرسپولیس قرار دارند و برانکو نیز اعلام کرده حداقل یک ماه از تیم عقب است و باید خود را به شرایط آرمانی برساند.

پریمیوف و پل یانسکی نیز دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس هستند که به تازگی به این تیم اضافه شده اند و به همین منظور از آمادگی بدنی و هماهنگی تیمی به دور هستند و باید خود را برای حضور در ترکیب و تفکرات برانکو مهیا کنند و به همین منظور در تمرینات روزهای اخیر آیتم های اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

این بازیکنان در حال حاضر جزو ناآماده های سرخپوشان محسوب می شوند و برانکو برنامه ویژه برای آماده سازی آنها در نظر گرفته است و با این شرایط به دیدار با سایپا نخواهند رسید.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbkkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برانکو به ناراحتی اش از طارمی واکنش نشان داد/ مهدی دو ماه ضرر کرد