تاریخ انتشار: 1395/05/03 11:53
کد خبر: 272211

ترکیب پرسپولیس برای اولین دیدار

پرسپولیس در شرایطی پس فردا در اولین مسابقه لیگ شانزدهم به مصاف سایپا می رود که با توجه به تمرینات و بازی های دوستانه ترکیب اصلی این تیم تقریبا مشخص شده است
ترکیب پرسپولیس برای اولین دیدار

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، فصل شانزدهم لیگ برتر فردا دوشنبه با ۴ بازی آغاز می شود و سرخپوشان در یکی از آخرین مسابقات هفته اول سه شنبه ساعت ۲۰:۴۵ مقابل سایپا قرار می گیرند.

با توجه به تاخیر در اضافه شدن به تمرینات احتمال اینکه در این مسابقه مهدی طارمی بهترین بازیکن لیگ پانزدهم در لیست ۱۸ نفره قرار نگیرد زیاد است اما آقای گل لیگ قبل در صورت حضور در فهرست نیز قطعا در ترکیب اصلی جایی نخواهد داشت.

علی علیپور، وحید امیری، ساسان انصاری و شهاب زاهدی نفراتی هستند که در تمرینات و بازی های تدارکاتی به عنوان مهاجم از آنها استفاده شده است. طارمی ممکن است روی نیمکت قرار گیرد اما احتمال استفاده از او بستگی به عملکرد علیپور و امیری به عنوان زوج خط حمله دارد.

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محمدامین آرام طبع، حسین ماهینی(محرمی)، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و وحید امیری به احتمال فراوان با سیستم ۲-۴-۴ ترکیب پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

از پنج عنصر فاز دفاعی پرسپولیس ۴ نفر بازیکنان جدید هستند و فقط انصاری از فصل قبل در ترکیب مانده که او هم قرار است در پست غیرتخصصی قرار گیرد و باید دید میزان هماهنگی آنها چقدر خواهد بود. فصل قبل پرسپولیس گلزن‌ترین تیم لیگ بود اما ششمین تیمی بود که بیشترین گل خورده را داشت و به همین دلیل برانکو تغییرات گسترده ای در خط دفاع و دروازه داشت. اشتباهات فردی مکرر برخی نفرات در دروازه و دفاع میانی و ضعف در عملکرد سیستم دفاعی عامل دریافت گلهای زیاد این تیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kajbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صد در صد برای قهرمانی به میدان می رویم