تاریخ انتشار: 1395/05/03 12:08
کد خبر: 272207

نوروزی: اشک دخترم را در آوردند!

داور برتر فوتبال بانوان نسبت به پخش نشدن ووله مربوط به صحبت هایش در مراسم برترین ها گلایه کرد
نوروزی: اشک دخترم را در آوردند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سلطنت نوروزی درباره انتخابش به عنوان برترین داور بانوان، پخش نشدن ووله مربوط به خودش در مراسم، عدم اختصاص زمان برای صحبت کردن و غیبتش در عکس یادگاری برترین ها صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

می دانستم بهترین داور می شوم

قبلا در مراسمی که برای فوتبال بانوان برگزار شده بود هم من به عنوان برترین داور انتخاب شده بودم و می دانستم در مراسم دیشب هم نفر اول هستم. به همین خاطر از قبل به خانواده ام اطلاع داده بودم و همه منتظر بودند که مرا ببینند. اتفاقاتی در مراسم افتاد که باعث ناراحتی خانواده ام شد.

 

ووله صحبت هایم پخش نشد

ما در شرایطی که باید در رقابت های بین المللی مختلف قضاوت کنیم، دو روز وقت گذاشتیم و به تهران آمدیم تا کلیپ مربوط به مراسم ضبط شود. این اتفاق رخ داد اما ناهماهنگی مسئولان برگزاری سبب شد تا ووله صحبت های من از تلویزیون پخش نشد. البته این ووله در داخل سالن پخش شد اما از تلویزیون حرف های کمک داور برتر روی آنتن رفت. این مساله باعث ناراحتی شدید خانواده ام شده بود.

 

دخترم گریه کرد

دوستانم، خانواده‌ام و به ویژه دختر 6 ساله‌ام منتظر بودند تا ووله صحبت های من از تلویزیون پخش شود اما وقتی این اتفاق نیفتاد، ناراحت شدند. این اتفاق پارسال هم در مراسمی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد هم رخ داد. پدرش می گفت به قدری ناراحت شده که گریه گرده است. او به من می گفت چرا صحبت های تو را پخش نکردند؟ البته خودم در داخل مراسم متوجه نشدم که صحبت هایم از تلویزیون پخش نشده و بعد که فهمیدم ناراحت شدم.

 

4 خانم بودیم مقابل جمعیت عظیم آقایان!

جمعیت عظیمی در سالن حضور داشتند که در این میان فقط 4 نفر خانم بودند! متاسفانه همیشه توجه به خانم ها کمتر است. البته سال گذشته فقط سارا قمی، خانم گل مسابقات مورد تجلیل قرار گرفت که امسال از داوران و بهترین بازیکنان هم تقدیر کردند. با این وجود ما 4 داور و کمک داور در بین جمعیت عظیمی از آقایان مانده بودیم.

 

عکس یادگاری هم نگرفتیم

وقتی زمان به معرفی ما بانوان رسید، نه صحبتی کردیم، نه اجازه دادند بیشتر از چند ثانیه روی سکو بمانیم. در آخر مراسم هم وقتی قرار شد برترین ها عکس یادگاری بگیرند، به قدری ازدحام جمعیت شد که ما اصلا نتوانستیم به روی سکو برویم و عکس بیندازیم. این مسائل ناراحت کننده است.

 

نیاز به توجه داریم

بارها گفته ایم که بانوان فوتبال ایران پتانسیل زیادی دارند اما باید به آنها توجه شود. ما در بخش بانوان می توانیم افتخارات زیادی را در سطح قاره به دست آوریم. امیدوارم با حضور مهدی تاج مشکلات ما برطرف شود و بتوانیم با آسودگی خیال بیشتری کارمان را دنبال کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq8lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار