تاریخ انتشار: 1395/05/03 20:50
کد خبر: 272098

همسر مرحوم دارستانی:می گویند پول ندارند مطالبات همسرم را بدهند

همسر مربی بدنساز فقید تیم نفت تهران گفت: ما چیزی بیشتر از حق و حقوق ایشان طلب نکردیم و تنها دستمزد مرحوم دارستانی را می خواهیم.
همسر مرحوم دارستانی:می گویند پول ندارند مطالبات همسرم را بدهند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / پروین غلامی در گفت و گویی اظهار داشت: همه می دانند که همسر من در راه فوتبال و درست سر زمین فوتبال دار فانی را وداع گفت و وقتی به رحمت خدا رفت، مقدار زیادی از قراردادش را از باشگاه نفت طلب داشت. ما هم برای احقاق حق و حقوق وی و خانواده اش به باشگاه نفت مراجعه کردیم که باشگاه نفت تنها با صادر کردن یک نامه، ما را روانه فدراسیون فوتبال کرد تا طلب ایشان از محل مطالبات باشگاه نفت در فدراسیون پرداخت شود. اما متاسفانه از آن زمان تا کنون هرچه به فدراسیون فوتبال مراجعه می کنیم یک جمله تکراری می شنویم و آن جمله هم این است: «فعلا پول نداریم، اولین پولی که آمد حق و حقوق شما را در اولویت می گذاریم».

همسر مرحوم دارستانی افزود: ما چیزی بیشتر از حق و حقوق ایشان طلب نکردیم و تنها دستمزد مرحوم دارستانی را می خواهیم. اما به مطالبات ما که می رسد فدراسیون پول ندارد، اما هرگاه پای مطالبات مربیانی که طرف قرارداد فدراسیون هستند در میان است و یا اردو های خارجی پیش می آید، فدراسیون خوب پول دارد. اما پای حق و حقوق ما که میان می آید، پولی در فدراسیون موجود نمی باشد.

وی گفت: خدا می داند که من دوست نداشتم و ندارم که این موضوع رسانه ای شود. اما انگار تا در این رابطه کمپین راه اندازی نشود کسی حرف ما را نمی شنود. ایشان همه عمرش را در ورزش و فوتبال زحمت کشید تا زن و بچه اش در آرامش باشند، جانش را در راه فوتبال داد اما حالا خانواده اش گرفتارند و حتی حق و حقوق قانونی اش را نیز پرداخت نمی کنند.

خانم غلامی در خاتمه نیز گفت: فدراسیون قبلی را می گفتند که همه چیزش را با بگو بخند پیش می برد. این فدراسیون که دیگر اینطور نیست. ما از رییس فدراسیون انتظار داریم که به این مشکل ما رسیدگی کنند.

منبع : کاپ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jba6

آخرین اخبار