تاریخ انتشار: 1395/05/04 00:39
کد خبر: 272080

ادینهو بزرگترین رقیب طارمی برای آقای گلی

مهدی طارمی برای قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان فصل گذشته کار زیاد سختی پیش رو نداشت ولی گویا امسال برای دست یافتن به آن کاری سخت خواهد داشت.
ادینهو بزرگترین رقیب طارمی برای آقای گلی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی طارمی اگرچه در هفته های اول به دلیل غیبتی که در تمرینات پرسپولیس داشته بعید است در ترکیب اول پرسپولیس قرار بگیرد، اما علی رغم این اتفاق نیز، هم چنان امید اول سرخ پوشان پایتخت در کسب اقای گلی این فصل از رقابت خواهد بود.

طارمی  برای دست یافتن به این مهم رقبای سختی را امسال پیش رو دارد، از کاوه رضایی  که در استقلال به دنبال تثبیت خود است گرفته تا غلامرضا عنایتی که آخرین فصلش را در فوتبال می گذراند. ولی آن چه که شواهد نشان می دهد، رقابت بر سر این عنوان را باید بین ادینهو برزیلی مهاجم تراکتورسازی و مهدی طارمی دانست.

ادینهو چندین سال در فوتبال ایران بازی کرده و به خوبی نشان داده  از شم گلزنی خوبی برخوردار است و می تواند برای باز کردن هر دروازه ای خطرناک باشد.

ادینهو

 

از سویی دیگر مهدی طارمی نیز با استارت های ناگهانی و فرصت طلبی منحصر بفردی که دارد و هم چنین قرار دادن خود در بهترین موقعیت مکانی و زمانی در درون محوطه جریمه، همیشه بوی گل می دهد.

به هر حال بایستی منتظر ماند و دید که فصل جدید که از امروز استارت آن زده خواهد شد، کدام مهاجم می تواند آقای گلی را به خود اختصاص دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez9p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و نیاز مبرم به حاج صفی