تاریخ انتشار: 1395/05/04 14:14
کد خبر: 272024

فرکی: شروع خوبی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت

سرمربی سایپا تهران گفت: بازی پرسپولیس اولین بازی لیگ شانزدهم برای ماست آرزوی فصل خوبی برای تمام تیم ها، داوران و مربیان دارم.
فرکی: شروع خوبی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحال هستم که بعد از مدت ها در خدمت شما هستم. به عنوان سرمربی تیم سایپا در خدمت شما هستم. آرزوی موفقیت و پیروزی و توفیق برای عزیزان دارم. دو نکته را می خواهم اول بگویم. اشاره کنم به هفته انتقال خون. اولین هفته لیگ هم با همین نام استارت می خورد. به سهم خودم از جامعه ورزش و هواداران درخواست می کنم به این کار خداپسندانه لبیک می گویم. هفته دوم ما شنبه شب مراسمی را با نام بهترین ها برگزار کردیم که این بهترین ها چند سال است در فوتبال ما و در پایان لیگ انجام می شود و جا دارد به خاطر برگزاری این مراسم به ریاست محترم فدراسیون، سازمان لیگ، آقای تاج و بهمنی خسته نباشید بگویم. این مراسم انگیزه خاصی به تمام بخش های فوتبال می دهد. این باعث می شود بازیکنان تلاش کنند تا بهترین ها باشند و به فوتبال ما کمک می کند. امیدوارم این شرایط در سال های بعد با رفع نواقص برگزار می شود. 

درباره بازی پرسپولیس باید بگویم اولین بازی لیگ شانزدهم برای ماست. آرزوی فصل خوبی برای تمام تیم ها، داوران و مربیان دارم.

وی افزود: امیدوارم سال خوبی برای همه باشد و کمک کنیم انشاالله لیگ خوب و باکیفیتی را داشته باشیم و حاصلش این باشد که بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی کنیم. چون حضور ما در جام جهانی با ارزش است. اولین بازی ما مقابل پرسپولیس درلیگ استارت می خورد. تیمی که در کشور همراه استقلال همیشه انگیزه های زیادی برای حریفان خودشان ایجاد کردند. هر تیمی که با استقلال و پرسپولیس بازی دارد به دلیل شرایط ویژه دو تیم این انگیزه ها وجود دارد. بازیکنان ما فردا باانگیزه هستند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس و استقلال همیشه استقلال است. مهم ترین عوامل این موضوع هواداران هستند. بازی فردای ما مقابل پرسپولیس بسیار با اهمیت است و استارت خوبی را خواهیم داشت. 

فرکی درباره تعریف و تمجید برانکو از او، اذعان داشت: ممنون از آقای برانکو که همیشه به بنده لطف داشته است. بنده با ایشان چند سال کارکردم. ایشان در فوتبال ما جایگاه ویژه دارد. شخصیت بالایی دارد. این مرا بسیار خوشحال می کند. مربیانی مثل برانکو نیاز فوتبال ما هستند. از ایشان تشکر می کنم و در مقابل ایشان شاگرد هستم. اینکه این بازی شطرنج است، این از جذابیت های فوتبال است. وقتی من شاگرد و برانکو استاد باشد ایجاد انگیزه می کند. فوتبال را دنبال می کنم به عنوان هوادار و عاشق فوتبال. 

وی در ادامه افزود: رفاقت های ما همچنان ادامه دارد. تا هفته پنجم کیفیت اصلی تیم ها مشخص نخواهد شد. هرجا که باشم براساس شرایط کارم را انجام میدهم. چون دو دوره قهرمان لیگ برتر شدم انتظارات از من بالاست اما باید واقع بین باشیم. چند سال است که سایپا در میانه های جدول حضور دارد. حالا می خواهیم نگاه بالاتری را دنبال کنیم. اگر شرایط فراهم باشد آمده ام که وضعیت بهتری را رقم بزنم. نگاه ما به این فصل این است که بتوانیم کسب سهمیه کنیم. اگر شرایط فراهم باشد به قهرمانی هم نگاه می کنیم. اما همه این چیزها با حرف رخ نمی دهد. مربی نیاز به زمان دارد. من هم با گذشت زمان در فولاد توانستم قهرمان شوم. البته در سپاهان مدت زمان کمتری به من داده شد. باید حوصله بیشتری به خرج بدهیم. 

سرمربی سایپا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ درباره محل برگزاری مسابقه اذعان داشت: باشگاه از حق قانونی خودش به عنوان میزبان استفاده می کند. بخش عمده ای از کار هم در اختیار شورای تامین است. ما می خواهیم از شرایط میزبانی مان استفاده کنیم. همان طور که پرسپولیس هم می خواهد در آزادی بازی کند. با احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائل هستم اما ما می خواهیم از حق میزبانی مان استفاده کنیم. بازی با پرسپولیس شروع لیگ است و آنها برای ما ناشناخته است. ما می خواهیم شرایط به نفع مان باشد برای میزبانی. دوست داریم به پیروزی برسیم و یکی از مقدمات این کار این است که از شرایط میزبانی استفاده کنیم. 

فرکی در پایان درباره آسیب دیدگی حامد فلاح زاده و آمادگی دروازه بان برزیلی تصریح کرد: امیدوارم این دروازه بان برزیلی بتواند درخشش خوبی داشته باشد و یک دروازه بان خوب دیگر مانند خسوس در فوتبال مان داشته باشیم. آمدن بازیکنان خارجی خوب باید به نحوی باشد که به فوتبال مان چیزی اضافه کند. این دروازه بان برزیلی دیر به جمع ما اضافه شده است. او نتوانست زودتر به ما ملحق شود و الان هم کمتر از یک هفته است که کنار ما حضور دارد. از طرفی امیدواریم مصدومیت فلاح زاده جدی نباشد و امیدوارم دروازه بان خارجی ما بتواند به ما کمک کند.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e9jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین خوش شانسی روی دوش برانکو و پرسپولیس

 می توانست جوایز بیشتری به پرسپولیس اختصاص یابد
خوردبین در گفت و گو با فرتاک ورزشی: