تاریخ انتشار: 1395/05/04 14:47
کد خبر: 272008

منصوریان: حاج صفی نیامد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه راه ندادن تماشاگران به ورزشگاه ها دیگر منسوخ شده است گفت: این مسئله ضربه روحی هم به تیم و هم به تماشاگران خواهد زد و باید این روش را از بین برد.
منصوریان: حاج صفی نیامد!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با نفت که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: نفت تیمی است که برای ما قابل احترام است و علت احترام این است که با حضورم در نفت توانستم پله‌های مربیگری را خیلی سریع بالا بیایم و به رویای خودم برسم.

وی ادامه داد: از نفت، مدیران و هیأت مدیره نفت سپاسگزارم و همچنین از آقای میرشیبانی که همیشه یار و یاورم بود. من به تیم نفت مدیون هستم و نفت را دوست دارم و تا همین اوایل آمدنم به استقلال، می‌نوشتم سرمربی نفت و نمی‌نوشتم استقلال.

وی تصریح کرد: قرعه‌ی فردا به این افتاد که اولین بازی را با نفت انجام بدهم، برای من خیلی سخت است زیرا با تمام احترامی که به آنها دارم، تمام تلاش خود را خواهم کرد که از نقاط قوت و ضعف این تیم استفاده کرده و این تیم را شکست دهم.

منصوریان ادامه داد: هم من و هم بازیکنان نفت همدیگر را می‌شناسیم و تلاش می‌کنیم نهایت استفاده را از آشنایی برده و سه امتیاز را کسب کنیم؛ هر چند که دوست بسیار خوبم علی دایی سرمربی نفت است ولی اگر علی دایی نبود مطمئناً این تیم به شرایط ویژه نخواهد رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز در سازمان لیگ طاهری را دیده‌اید یا خیر؟ گفت: طاهری را ندیده‌ام ولی اگر می‌دیدم، روی او را می‌بوسیدم و با او صحبت می‌کردم.

سرمربی آبی‌پوشان در خصوص عدم حضور تماشاگران گفت: استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر اذیت می‌شوند و ما همیشه دوست داریم که تماشاگران کنار تیم باشند.

منصوریان در خصوص غیبت رحمتی گفت: ما حسین حسینی را داریم که می‌خواهد در درون دروازه بایستد و مطمئناً او لیاقت این را دارد که جانشین رحمتی شود. اعضای کادر فنی نگاه مثبتی به حسینی دارند و به او گفتند اگر عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند دروازه‌بان موفقی باشد.

وی در خصوص عدم حضور هواداران گفت: باید روش‌های تنبیهی را عوض کرد و اجازه داد تماشاگران به ورزشگاه بیایند. من پیش‌بینی می‌کردم که استادیوم فردا پر خواهد شد و انگیزه مضاعفی را به بازیکنان خواهد داد و می‌توانستند برگ برنده ما باشند.

سرمربی‌ آبی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که آیا حرکت خوبی است که در اولین دیدار لیگ، بازی بدون تماشاگر برگزار شود، گفت: ما به دنبال این هستیم و آمده‌ایم به کشورهای حوزه خلیج‌فارس اثبات کنیم که استادیوم ما همیشه پر از هوادار است اما متاسفانه این مسئله در تمام دنیا منسوخ شده و خنده‌دار است که استقلال و پرسپولیس را با بارسلونا مقایسه کنیم زیرا آنجا بلیت‌ها به فروش رفته، اما متاسفانه اینجا تماشاگران را راه نمی‌هیم؛ این مسئله ضربه روحی هم به تیم و هم به تماشاگران خواهد زد و باید این روش منسوخ شده را از بین ببریم و نوع جرایم را عوض کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با گذشت یک ماه از تمرینات استقلال، شرایط این تیم چگونه است؟ گفت:  استقلال چون درگیر جام حذفی بود، دیر تمرینات را تمام کرد و ما هم مجبور بودیم دیر شروع کنیم، باید استراحت بیشتری به ملی‌پوشان می‌دادیم، اما مسیر بدنسازی ما بسیار خوب بود چون از استیو جونز بدنساز تیم راضی هستم و متدهای خوبی دارد، وی از یک گروه بدنساز هلندی است که برنامه‌هایش هم کاملاً دقیق و منظم است این در حالی است که ما سعی کردیم بدنسازی را فشرده‌تر کنیم.

منصوریان ادامه داد: بچه ها از انرژی خوبی برخوردار هستند و به خواسته‌های منتقدان رسیده‌ایم اما بعد از چهار هفته که لیگ به پایان می ‌سد به دنبال این هستیم تا فشار تاکتیکی را زیاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب بازیکنان گفت: باید بگویم از جذب بازیکنان راضی هستم، ما بر اساس نیازمان بازیکن جذب کردیم، من اعتقاد دارم باید سن بازیکنان جوان و بین ۲۵ تا ۲۸ باشد تا راه پیشرفت را به خوبی طی کنند. همچنین ما رحمتی و حیدری را حفظ کردیم تا موفق باشیم.

وی در خصوص زوج خط دفاعی استقال نیز گفت: ما تا پایان فصل هیچ زوجی را ثابت نخواهیم کرد و این موضوع هم در تیم ملی امید و هم در باشگاه نفت وجود داشته و هیچ بازیکنی نمی‌دانست که صبح که بیدار می‌شود، در ترکیب خط دفاعی است یا نه.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا ITC رابسون صادر شده است یا خیر گفت: اگر علت عدم صدور آی سی تی رابسون از طرف باشگاه باشد که به شدت با مسئولان برخورد خواهم کرد، ولی اگر از طرف مدیر برنامه‌هایش باشد، مطمئناً با او هم برخورد قاطعانه‌ای خواهم کرد.

سرمربی آبی‌پوشان در خصوص جدایی سجاد شهباززاده و آمدن حاج صفی گفت: شهباززاده رفت، حاج صفی نیامد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت کنعانی‌زادگان به کجا انجامیده زیرا باشگاه پرسپولیس هم او را بازیکن خود می‌داند، گفت: او طبق قانون بازیکن استقلال است و هیچ مشکلی هم در خصوص حضورش در تیم استقلال ندارد. ما با پرسپولیس در مستطیل سبز رقیب بوده اما خارج از آنها مشترک المنافع هستیم زیرا هر دو به وزارت ورزش تعلق داریم و رئیس ما وزیر ورزش است.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که شما برای پرسپولیس کری‌خوانی را شروع کرده‌اید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، من همیشه به پرسپولیس احترام گذاشتم و برای برانکو احترام خاصی قائل هستم و هیچ وقت از ادبیات بدی در خصوص هیچ مربی استفاده نکرده‌ام و در خصوص آن صندلی قرمز هم باید بگویم که مجری برنامه جو آن قضیه را زیاد کرد و باعث شد کمی تنش به وجود بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez979

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: درباره پرسپولیس عصبانی بودم/ برادرم پرسپولیسی افراطی است