تاریخ انتشار: 1395/05/04 16:54
هافبک پیکان در گفت و گو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 271968

نعمتی: بازیکن، پست را می‌سازد

سیامک نعمتی هافبک پیکان تهران معتقد است که در مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ یک حداقل یک بازیکن از این تیم باید جزو منتخبین می‌بودند.
نعمتی: بازیکن، پست را می‌سازد

نعمتی بازیکن این فصل پیکان در گفت و گو با سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در خصوص آماده‌سازی تیم پیکان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم آقای جلالی همیشه پیش از شروع تمرین 15 تا 20 دقیقه جلسه برگزاری می‌کردند که در آن درباره تیم حریف صحبت‌هایی انجام می‌شد و فیلم بازی‌های حریفان را مشاهده می‌کردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از همان ابتدا با قدرت شروع کنیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول لیگ‌برتر کسب کنیم. 

وی در ادامه گفت: هدفمان رسیدن به صدر است اما اینکه چه جایگاهی کسب می‌کنیم بستگی به تلاش ما، جمع‌یندی تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات و تفکرات فنی تیم‌ها دارد. نگاهمان به بالای جدول هست اما فکر می کنم بتوانیم در میانه جدول حضور داشته باشیم. هدف اصلی باشگاه این است که مثل سال‌های گذشته نشود و تیم را در لیگ‌برتر حفظ کند. ان‎شاءالله سال به سال بهتر شویم و به صدر نزدیک شویم. 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه شد امسال یک خط جلوتر بازی می‌کند گفت: طبق نظر آقای جلالی یک خط جلوتر بازی می‌کنم، اگرچه سال گذشته در دفاع راست توپ می‌زدم. اینکه جدا بازی کنی خیلی مهم نیست، مهم این است که بتوانم از توانایی‌هایم به بهترین نحو استفاده کنم؛ بازیکن است که پست را می‌سازد.

نعمتی درباره بازیکنان جذب شده پیکان هم افزود: پیکان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است تنها مشکل ما در اردوها و تمرینات هماهنگی بین بازیکنان بود که خدا را شکر این مشکل هم برطرف شد. در واقع باشگاه استخوان‌بندی و اسکلت تیمی سال گذشته را حفظ کرده و از 10 بازیکنی که در ترکیب اصلی حضور داشته 5، 6 بازیکن را نگه داشته است. 

هافبک پیکان در پایان درخصوص مراسم برترین‌های لیگ خاطرنشان کرد: معتقدم در مراسم بهترین‌ها حداقل یک بازیکن می‌توانستند از تیم قهرمان لیگ یک انتخاب کنند. البته من می‌گویم 2 نفر چون در سال گذشته پیکان بازیکنان موثر و خوبی داشت و با 7امتیاز اختلاف قهرمان شدیم حالا صعودمان بماند.

گفت و گو: سمیه میرمحمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqrd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای جلالی هم درآمد!