تاریخ انتشار: 1395/05/04 17:01
کد خبر: 271966

لطیفی: علاقمندی‌ام به مدیران باشگاه وعلاقه بازیکنان به من مانع رفتنم است

مدیرفنی اکسین دلایلی برای خود دارد که ماندن او علی رغم پیشنهادهای زیاد را توجیه می کند.

علی لطیفی د رگفت و گو با سرویس لیگ دسته اول فرتاک ورزشی گفت:  با وجود دریافت پیشنهادهای خوب به درخواست مدیران باشگاه اکسین در حال حاضر در این تیم ماندنی شده است ولی اینکه ایشان سرمربی هستند یا مدیرفنی فعلا چیزی مشخص نیست و آقای لطیفی به احترام استادشان آقای کریمی هیچ ادعایی در این کسب این پست ندارد و در حال حاضر در اکسین به عنوان مدیرفنی حضور دارند.

لطیفی در خصوص صحبت‌هایی که درباره رفتنش از تیم اکسین به گوش می‌رسد اینطور توضیح می‌دهد: مالک باشگاه چند روز پیش با بنده تماس گرفتند و از من خواستند که تحت هیچ شرایطی حق نداری از تیم بروی به دلیل اینکه هم کار فنی‌ات را قبول داریم و هم اینکه به عنوان فردی سالم در تیم ثابت شده هستید. من هم اطاعت امر کردم و در حال حاضر به درخواست آنها پاسخ مثبت دادم و باشگاه ماندی شدم. 

او در پایان تاکید می‌کند: به هیچ عنوان از باشگاه اکسین نخواهم رفت و دلیلش را هم به طور واضح توضیح دادم. به علت علاقه‌ای و به دستور برادران طاهری پور (آقای نبی طاهری‌پور به عنوان مدیرعامل) دوست دارم اینجا بمانم و با قدرت در کنار اکسین خواهم ماند. در طول زمان کاری‌ام اشخاصی به بزرگواری آنها ندیده‌ام.

گفت وگو: سمیه میرمحمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlre6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرویز کریمی مجددا آبی پوش شد