تاریخ انتشار: 1395/05/04 18:44
کد خبر: 271935

پیگرینی در انتظار بازگشت به دنیای مربیگری

سرمربی پیشین مچسترسیتی همچنان به دنبال پیشنهادهای جدید برای ادامه فعالیت‌های مربیگری است.
پیگرینی در انتظار بازگشت به دنیای مربیگری

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / انوئل پیگرینی بعد از اتمام کارش با منچسترسیتی از این تیم کنار گذاشته شد و از آن زمان تاکنون ترجیح داده است هدایت تیمی را بر عهده نداشته باشد و استراحت کند. او اکنون منتظر است تا بتواند هدایت تیم جدیدی را بر عهده بگیرد. این سرمربی 62 ساله امیدوار است پیشنهادات جدیدی از راه برسند تا بتواند فعالیت‌هایش در زمینه مربیگری را ادامه بدهد.

پیگرینی در گفتگو با فاکس نیوز شیلی گفت: دلیلی ندارد اسم تیم هایی که به من پیشنهادات مربیگری دادند را به زبان بیاورم ولی باید تاکید کنم تیم هایی که به من پیشنهاد مربیگری دادند، نتوانستند من را جذب کنند. هیچ کدام از پروژه ها نظر من را به خود جلب نکرده است. به همین خاطر ترجیح دادم تیم جدید خود را اعلام نکنم و منتظر هستم تا با بررسی پیشنهادات موجود، بهترین تیم را برای ادامه فعالیت های مربیگری خودم اعلام کنم.

او در ادامه گفت: سه سال خیلی خوب را در منچسترسیتی داشتم. به همین خاطر دوست دارم همچنان در سطح اول باشم و هدایت تیمی بالا را در سطح اول فوتبال اروپا بر عهده داشته باشم. با این حال باید تاکید کنم پیشنهادات بزرگی به من نرسیده است تا بتوانم هدایت آن را بر عهده داشته باشم.

این مربی شیلیایی قبل از حضور در منچسترسیتی هدایت تیم هایی چون ویارئال، رئال مادرید و مالاگا را بر عهده داشته است. اکنون تیم ملی شیلی نیز بعد از جدایی خورخه سامپائولی، بدون مربی است و گفته می‌شود یکی از مربیانی که احتمال دارد هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد، پیگرینی شیلیایی باشد. این مربی در پایان گفت: فوتبال باشگاهی را به فوتبال ملی ترجیح می دهم و دوست دارم هر روز سرم به فوتبال گرم باشد و بتوانم هدایت تیم های باشگاهی را بر عهده داشته باشم تا تیم های ملی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kajov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونالدو: بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشتم