تاریخ انتشار: 1395/05/04 19:09
کد خبر: 271925

ترکیب استقلال برابر نفت‌تهران

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل نفت تهران در هفته اول مشخص شد.
ترکیب استقلال برابر نفت‌تهران

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / از بازیکنان جدیدی که در فصل نقل و انتقالات جذب استقلال شده‌اند. وریا غفوری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کاوه رضایی  و بختیار رحمانی بازیکنانی هستند که امروز در ترکیب ثابت استقلال به میدان خواهند رفت.

با توجه به محرومیت مهدی رحمتی، منصوریان مجبور شد از سیدحسین حسینی در درون دروازه‌اش استفاده کند. همچنین باتوجه به اینکه آی‌تی‌سی رابسون جانواریو هنوز صادر نشده است، این بازیکن در ترکیب منصوریان نیست و محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج مگویان را در پست دفاع وسط تشکیل می‌دهد. منصوریان از وریا غفوری در پست دفاع راست و امید نورافکن 18 ساله در پست دفاع چپ استفاده می کند.

فرشید باقری در کنار امید ابراهیمی زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند و بختیار رحمانی به عنوان هافبک بازیساز اولین بازی‌اش را در ترکیب استقلال تجربه خواهد کرد. خسرو حیدری مثل فصل گذشته هافبک راست استقلال است و منصوریان از بین یعقوب کریمی، محسن کریمی و جابر انصاری ترجیح داده از انصاری در پست هافبک چپ استفاده کند.

امروز کاوه رضایی تک مهاجم استقلال خواهد بود و باید بتواند مشکل گلزنی آبی‌ها را در اولین بازی لیگ حل کند.

ترکیب استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، جابر انصاری و کاوه رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gabj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تشویق تراکتوری ها به سبک بوندسلیگایی