تاریخ انتشار: 1395/10/22 21:39
کد خبر: 236492

قرار بود زیر نظر دایی تمرین کند که دچار گازگرفتگی شد

مربیان و بازیکنان تیم امید نفت تهران برای همدردی با خانواده مرادی راهی منزل زنده‌یاد امیرحسین مرادی شدند.
 قرار بود زیر نظر دایی تمرین کند که دچار گازگرفتگی شد

،ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی نفت تهران گفت: ضایعه درگذشت امیرحسن مرادی بازیکن امید نفت تهران را به خانواده داغدارشان و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. امیرحسین به اتفاق یکی از دوستانش راهی منزل دوست خود شده و شب آنجا خوابیده و به علت گازگرفتگی در بیمارستان بستری شدند.

فریادشیران همچنین گفت: اعضای تیم نفت امید نفت و اعضای کادر فنی راهی شهریار شدند تا با حضور در منزل خانواده داغدار مرادی با آنها ابراز همدردری کنند. مراسم تشییع و تدفین قرار بود فردا 10 صبح برگزار شود اما هنوز برگزاری مراسم راس ساعت 10 صبح فردا قطعی نشده و اطلاع‌رسانی در این رابطه پس از اعلام خانواده مرادی صورت می‌گیرد.

فریادشیران تصریح کرد: امیرحسین از بازیکنان شاخص امید نفت تهران بود و طبق هماهنگی هایی که انجام داده بودیم قرار بود ایشان در تمرینات تیم بزرگسالان نفت شرکت کرده و از سوی آقای دایی زیرنظر قرار گیرد. متاسفانه امیرحسین که از حضور در تمرین بزرگسالان نفت خیلی خوشحال بود به علت گازگرفتگی در بیمارستان بستری شد و پس از مدت ها دار فانی را وداع گفت. در پی درگذشت امیرحسین شرایط روحی بازیکنان امید نفت مساعد نیست و ما خواهان تعویق بازی روز یکشنبه تیم امید نفت در رقابت‌های باشگاه‌های تهران شده‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpzav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گاز گرفتگی جان بازیکن نفت تهران را گرفت