تاریخ انتشار: 1395/10/25 12:36
کد خبر: 235999

سیدی: برای گلزنی دو دقیقه وقت لازم بود

گسترش فولاد در دیدارهایی که می‌توانستند برنده میدان باشند 3 امتیاز بازی‌هایشان را با تک امتیاز معاوضه کردند و آنها به نسبت سایر رقبا بیشترین تساوی را در کارنامه خود دارند.
سیدی: برای گلزنی دو دقیقه وقت لازم بود

 یوسف سیدی مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص گلزنی مقابل پیکان گفت: نیمه اول بازی ما بیشتر از پیکانی‌ها سوار بر بازی بودیم و در دقیقه 15 به دلیل مصدومیت لوسیانو پریرا و با صلاحدید کادرفنی تعویضی به زمین آمدم و 2، 3 دقیقه بعد توانستم برای گسترش گلزنی کنم. 

 

وی در ادامه افزود: در وقت‌های اضافه نیمه اول پیکان با تک موقعیتی که نصیبشان شد به گل رسیدند. در واقع آنها از اشتباه فردی ما در آن دقایق استفاده کردند و توپ‌شان را به گل تبدیل کردند. در نیم فصل دوم هر چه تلاش کردیم آن گل را جبران کنیم متاسفانه نشد. اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در بازی بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

 

گسترش فولاد در بازی‌هایش تا به امروز 9 تساوی کسب کرده و این در حالی است که آنها پیروز میدان بوده‌اند و نتیجه را با تساوی تعویض کرده‌اند، مهاجم تبریزی‌ها در این‌باره گفت: فوتبال است و برد و باخت دارد، قسمت این بود که نتیجه‌هایی که کسب می‌کنیم بیشتر مساوی باشد. هر تیمی نقص فنی‌های خودش را دارد. در تعطیلات نیم فصل آقای کمالوند با تفکرات خوب فنی‌شان و با تمرین خوبی که داشته‌ایم سعی کردند این نقیصه را در تیم برطرف کنند و مطمئنا بازی‌های بهتری را از گسترش در آینده خواهید دید. 

 

او در پایان درباره شرایط زمین و داوری می‌گوید: ورزشگاه شهرقدس همه امکاناتی دارد الا زمین چمن خوب؛ در این بازی چمن ورزشگاه در روند نتیجه‌گیری خیلی تاثیرگذار بود و بازیکنان دو تیم را خسته کرده بود. درباره داوری هم باید بگویم دو، سه صحنه مشکوک داشتیم، اما در کل نباید به بحث داوری ورود کرد و این را برعهده کارشناسان می‌گذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48989a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خالقی‌فر: بازی آبادان برای ما شش امتیازی بود